Vilnietis nustebo: per karantiną kiemuose ne ant asfalto stovintys automobiliai apdalinti baudomis

Vilniuje, Antakalnyje gyvenantis Marius nustebo: po 5–6 metų pertraukos nuolat smėlio aikštelėje statomi automobiliai staiga buvo apdalinti baudomis. Prieš savaitę skaitytojai kėlė kitą klausimą: karantino metu neskirti baudų už stovėjimą mokamose zonose, bet už tai nesumokėjus. Tačiau didžiųjų miestų savivaldybės tokią idėją atmetė: taisyklės galioja ir karantino metu.
Stovėjimo aikštelė ant smėlio Vilniuje, Antakalnyje
Stovėjimo aikštelė ant smėlio Vilniuje, Antakalnyje / Skaitytojo nuotr.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

TAIP PAT SKAITYKITE: Baudos už mašinų stovėjimą karantino metu pakurstė klaipėdiečių diskusiją

„Kai baudos skiriamos stovintiems ant šaligatvių – tai viskas aišku. Bet raudonais baudos lapeliais apdalinti ir automobiliai, stovintys smėlynėje, kuri visuomet buvo stovėjimo aikštelė“, – rašo Marius.

Vilniaus savivaldybės viešosios tvarkos skyrius Antakalnyje, P.Vileišio g. baudos lapeliais apdovanojo kelių dešimčių piliečių automobilius.

„Esmė ta, kad čia automobiliai taip stovi kokius 5–6 metus. Kiek gyvenu netoliese, niekada neužkliuvo. Dabar, kai daugelis leidžia laiką namuose ir niekur nevažiuoja, tvarkdariai nusprendė pasidarbuoti. Daugiau nei keista“, – svarsto Marius.

Savivaldybei skundžiasi patys gyventojai?

Kaip informavo Vilniaus miesto savivaldybės Viešosios tvarkos skyrius, šiuo atveju buvo gautas asmens (paties gyventojo) užfiksuotas ir pateiktas parkavimo pažeidimas šiuo adresu. Dėl to ir pradėtas administracinio pažeidimo procesas.

Kitaip tariant, tokiu automobilių statymo būdu nepatenkinta dalis gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis