Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilnietis pasipiktino eilėmis „Regitroje“, o administracija atšovė, kad dėl jų kalti ir patys lankytojai

„Regitros“ centriniame filiale – šimtų laukiančiųjų eilės, tačiau juos aptarnauja vos trečdalis numatytų specialistų. Su tokia situacija susidūręs šalies transporto priemonių registrą valdančios valstybinės įstaigos paslaugomis pasinaudoti sumanęs vilnietis pasipiktino, kad yra priverstas laukti. Visgi paaiškėjo, kad neretai dėl valandinių eilių kalti ir patys „Regitros“ lankytojai.
Žmonės prie „Regitros“ Vilniuje
Žmonės prie „Regitros“ Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Eilėje daugiau nei 200 žmonių, o dirba vos 5 langeliai iš 16. Ir tie patys – bet kaip. Operatorės plepa tarpusavyje“, – šitaip situaciją centriniame filiale, Lentvario gatvėje Vilniuje, apibūdino 15min parašęs skaitytojas.

15min skaitytojo nuotr./Eilės centriniame Vilniaus „Regitros“ filiale
15min skaitytojo nuotr./Eilės centriniame Vilniaus „Regitros“ filiale

Išsispausdina per daug numerių

Kaip 15min informavo „Regitros“ Komunikacijos skyriaus specialistė Emilija Bardauskienė, šiuo metu išties jaučiamas pikas, mat vis daugiau žmonių atvyksta registruoti įsigytų transporto priemonių.

„Centriniame „Regitros“ Vilniaus filiale per dieną atliekama apie 800 operacijų, susijusių su transporto priemonių registracija. Antradienį iki pietų buvo aptarnauti beveik 400 klientų“, – skaičiavo pašnekovė.

15min skaitytojo nuotr./Eilės centriniame Vilniaus „Regitros“ filiale
15min skaitytojo nuotr./Eilės centriniame Vilniaus „Regitros“ filiale

E.Bardauskienė akcentavo, kad vidutiniškai prie transporto priemonių registracijos paslaugų langelių dirba 8 įmonės darbuotojai, tačiau ne visada jie yra darbo vietoje, mat tenka nueiti į archyvą, spausdinti dokumentus ar iš sandėlio atsinešti naujus valstybinio numerio ženklus ir t. t.

„Be to, du transporto priemonių registracijos specialistai dirba aikštelėje, kurioje atliekamas tapatumo nustatymas“, – aiškino „Regitros“ atstovė.

Eilės formuojasi ir dėl kitos priežasties. Pagrindinis Vilniaus filialas, kuriame teikiamos visos „Regitros“ paslaugos, klientus aptarnauja nuo antradienio iki šeštadienio, tad, pabrėžia pašnekovė, antradieniais, pirmąją savaitės darbo dieną, visada sulaukiama didesnio klientų srauto.

„Eilės įprastai ima formuotis popiet. Viena priežasčių, kodėl taip įvyksta, yra ir ta, kad lankytojai, spausdindami terminale eilės numerį, jų išsispausdina gerokai daugiau, nei reikia įvairioms paslaugoms, nors užtektų tik vieno“, – nurodo E.Bardauskienė.

Pamiršta kitus padalinius

Anot E.Bardauskienės, „Regitros“ paslaugų naudotojai neretai suklysta ir važiuodami į centrinį padalinį, o ne rinkdamiesi kitus „Regitros“ filialus.

Specialistės teigimu, Vilniuje „Regitra“ gyventojus aptarnauja 4 padaliniuose, esančiuose skirtingose miesto vietose, ir daugelyje jų eilių nėra.

„Jei yra galimybė, siūlytume rinktis padalinius, kurių užimtumas gerokai mažesnis. Be to, dalį paslaugų, susijusių su transporto priemonių registracija, rekomenduotume atlikti internetu“, – pastebėjo E.Bardauskienė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Vairuotojų dėmesiui: kokiais atvejais vykti į „Regitrą“ nebūtina?

Anot jos, internetu galima deklaruoti automobilio pardavimą, perregistruoti jį kito savininko vardu. Galiausiai, jei būtina vykti į „Regitros“ padalinį, rekomenduojama naudotis išankstinės registracijos paslauga ir eilių išvengti šitaip.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais