„Eilėje daugiau nei 200 žmonių, o dirba vos 5 langeliai iš 16. Ir tie patys – bet kaip. Operatorės plepa tarpusavyje“, – šitaip situaciją centriniame filiale, Lentvario gatvėje Vilniuje, apibūdino 15min parašęs skaitytojas.
Išsispausdina per daug numerių
Kaip 15min informavo „Regitros“ Komunikacijos skyriaus specialistė Emilija Bardauskienė, šiuo metu išties jaučiamas pikas, mat vis daugiau žmonių atvyksta registruoti įsigytų transporto priemonių.
„Centriniame „Regitros“ Vilniaus filiale per dieną atliekama apie 800 operacijų, susijusių su transporto priemonių registracija. Antradienį iki pietų buvo aptarnauti beveik 400 klientų“, – skaičiavo pašnekovė.
E.Bardauskienė akcentavo, kad vidutiniškai prie transporto priemonių registracijos paslaugų langelių dirba 8 įmonės darbuotojai, tačiau ne visada jie yra darbo vietoje, mat tenka nueiti į archyvą, spausdinti dokumentus ar iš sandėlio atsinešti naujus valstybinio numerio ženklus ir t. t.
„Be to, du transporto priemonių registracijos specialistai dirba aikštelėje, kurioje atliekamas tapatumo nustatymas“, – aiškino „Regitros“ atstovė.
Eilės formuojasi ir dėl kitos priežasties. Pagrindinis Vilniaus filialas, kuriame teikiamos visos „Regitros“ paslaugos, klientus aptarnauja nuo antradienio iki šeštadienio, tad, pabrėžia pašnekovė, antradieniais, pirmąją savaitės darbo dieną, visada sulaukiama didesnio klientų srauto.
„Eilės įprastai ima formuotis popiet. Viena priežasčių, kodėl taip įvyksta, yra ir ta, kad lankytojai, spausdindami terminale eilės numerį, jų išsispausdina gerokai daugiau, nei reikia įvairioms paslaugoms, nors užtektų tik vieno“, – nurodo E.Bardauskienė.
Pamiršta kitus padalinius
Anot E.Bardauskienės, „Regitros“ paslaugų naudotojai neretai suklysta ir važiuodami į centrinį padalinį, o ne rinkdamiesi kitus „Regitros“ filialus.
Specialistės teigimu, Vilniuje „Regitra“ gyventojus aptarnauja 4 padaliniuose, esančiuose skirtingose miesto vietose, ir daugelyje jų eilių nėra.
„Jei yra galimybė, siūlytume rinktis padalinius, kurių užimtumas gerokai mažesnis. Be to, dalį paslaugų, susijusių su transporto priemonių registracija, rekomenduotume atlikti internetu“, – pastebėjo E.Bardauskienė.
TAIP PAT SKAITYKITE: Vairuotojų dėmesiui: kokiais atvejais vykti į „Regitrą“ nebūtina?
Anot jos, internetu galima deklaruoti automobilio pardavimą, perregistruoti jį kito savininko vardu. Galiausiai, jei būtina vykti į „Regitros“ padalinį, rekomenduojama naudotis išankstinės registracijos paslauga ir eilių išvengti šitaip.