Vilniuje atidarytas naujas „Best Drive“ servisas: lazerinės technologijos ir įspūdingas „Autokameros“ atgimimas

Lietuvoje daugėja aukščiausio lygio technologijas galinčių pasiūlyti automobilių servisų. Vilniuje, Savanorių pr. 174, duris atvėrė jau penktos mūsų šalyje pasaulinio „Best Drive“ servisų tinklo dirbtuvės, kurių plėtrą bei koncepciją kuruoja Vokietijos koncernas „Continental“. Tai – servisas, kuris iki šiol daugeliui buvo žinomas „Autokameros“ vardu.
„Best Drive“ tinklo „Autokamera“ serviso atidarymas
„Best Drive“ tinklo „Autokamera“ serviso atidarymas / Best Drive nuotr.

„Best Drive“ – pasaulinis servisų tinklas, savo atstovybes įkūręs kone kiekviename pasaulio kampelyje. Jis sėkmingai veikia Vakarų Europoje, Amerikoje, Azijoje. Iš viso pasaulyje automobilius aptarnauja daugiau kaip 2000 tinklo servisų.

Lietuvoje šio servisų tinklo plėtrą vysto „Continental“, o franšizės savininkas yra įmonė UAB „Juta“. Du servisai nuo šiol veikia Vilniuje, po vieną Prienuose, Jonavoje, Kaišiadoryse.

„Autokameros“ istorija

Pavadinimas „Autokamera“ žinomas jau nuo 1993 metų. O 1997 m. ši įmonė Vilniuje jau pradėjo aktyvią prekybą padangomis. Kaip prisimena „Autokameros“ pardavimų direktorius Andrius Brazis, nuo to laiko iki šių dienų prekybos apimtys nuolat didėjo. Todėl nedidelė įmonė užaugo ir tapo svarbiu rinkos žaidėju.

Natūraliai plėtėsi ir tarptautiniai kontaktai. Įdomu, kad su „Continental“ įmonių grupe „Autokamerą“ suvedė padangos „Matador“. 1997-2000 m. Lietuvoje labai daugėjo vakarietiškų sunkvežimių, todėl įmonė ieškojo partnerių, galinčių tiekti aukštesnės kokybės padangas, prisimena A.Brazis. Taip susipažino su Slovakijos padangų gamintojais, kuriuos vėliau po savo sparnu priglaudė „Continental“ grupė. Todėl net iki 90 proc. (viso savo asortimento) „Matador“ padangų sunkvežimiams parduodavusi „Autokamera“ natūraliai suartėjo su stipria „Continental“ grupe.

Tai buvo į naudą abiem pusėms, atsivėrė naujos galimybės nes, anot A.Brazio, premium padangų dalis įmonės asortimente nuolat augo.

Įsiliejimas į Best Drive tinklą yra naujas, aukštesnis vystymosi etapas.

„Mums, kaip įmonei, įsiliejimas į Best Drive tinklą yra naujas, aukštesnis vystymosi etapas. Vos tik pradėjome serviso atnaujinimo darbus, iš vairuotojų pusės iš karto pajutome didesnį susidomėjimą ir pasitikėjimą. Akivaizdu, kad įmonė žengia į priekį: iš padangų prekybos įmonės tampame automobilių servisu“, – džiaugėsi Andrius Brazis.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./„Best Drive“ serviso atidarymas, A.Brazis
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./„Best Drive“ serviso atidarymas, A.Brazis

Žinoma, prekyba įvairių gamintojų padangomis išliks svarbi „Autokameros“ verslo šaka (šį servisą ypač pamėgo vilkikų vairuotojai), tačiau įmonės ambicija – išplėstinė lengvųjų automobilių bei transporterių diagnostikos ir remonto pasiūla – viskas, ką „Best Drive“ siūlo servisuose visame pasaulyje pagal savo kokybės standartus. Juo labiau, kad ir iki šiol paslaugų dalis įmonės portfelyje stabiliai augo.

Servisas išaugo trigubai

Pasak A.Brazio, anksčiau „Autokameros“ serviso apimtys buvo gerokai mažesnės ir neatitiko klientų poreikių. Iš esmės dirbo du boksai, o dabar didžiulėse moderniose patalpose sukurtos papildomos automobilių aptarnavimo vietos bei įrengtas padangų sandėlys.

Pertvarkius erdvę, dalį įrengimų perkėlus į rūsį, įrengti šeši nauji keltuvai lengviesiems automobiliams. Todėl, tikėtina, dirbtuvių darbo rezultatai labai pagerės, ypač padangų keitimo sezono metu. Beje, iki šiol vieno specialisto automobilių aptarnavimo rekordas per darbo dieną – 36 automobiliai. O dabar, padaugėjus erdvės ir keltuvų, vienu metu naujasis „Best Drive“ tinkle servisas gali aptarnauti šešis lengvuosius automobilius ir iki keturių sunkvežimių. Atliekamas padangų rotavimas, gilinimas ir, jei reikia, keitimas.

Andriaus Brazio teigimu, naujajame „Best Drive“ servise sumontuota visa pažangiausia aparatūra ir naudojamos technologijos, kurių reikia padangų montavimui, ratlankių lyginimui ir automobilių diagnostikai bei aptarnavimui.

„Atnaujintame servise turime aukščiausio lygio Hunter profesionalią įrangą, net kelių rūšių padangų montavimo, balansavimo stakles. Turime išskirtines technologijas, kurios leidžia atlikti labai tikslią padangų diagnostiką. Ši aparatūra, jei kiltų problemų dėl padangų, leidžia labai tiksliai nustatyti nesklandumų priežastį. Hunter įrangos techninių raportų neginčija nė vienas gamintojas, jei, tarkime, ji parodo, kad padanga yra brokuota“, – pasakojo A.Brazis.

Servisų tinklo plėtra

Paulius Macevičius, „Continental“ pardavimų atstovas Baltijos šalims, neslepia, kad „Best Drive“ turi Lietuvoje didelių tikslų. Planuojamoje artimiausių keletos metų plėtroje bus įrengta apie 15 tinklo servisų.

Norime tinkle turėti geriausius naujus narius.

„2019 m. Vilniuje buvo atidarytas pirmasis „Best Drive“ servisas Naugarduko gatvėje. Jis buvo laukiamas ir sėkmingas, tačiau vystyti ir plėsti tinklą sutrukdė COVID-19 pandemija. Todėl dabar „Best Drive“ servisų turėtų akivaizdžiai padaugėti – vien šiais metais planuojama atidaryti dar du. Vieną iš jų – Panevėžyje. Mūsų tikslas nėra tik servisų skaičius, norime tinkle turėti geriausius naujus narius“, – komentavo „Best Drive“ plėtrą Paulius Macevičius.

Patogi serviso vieta ir kiti privalumai

Savanorių prospektas Vilniuje – išties labai gera vieta naujam „Best Drive“ servisui, jis labai lengvai pasiekiamas. Tačiau, jei kalbėtume ne tik apie vietą, kokie kiti tokio autoserviso privalumai?

„Vienas išskirtinumų, kad specialistai iš užsienio reguliariai atlieka tinklo servisų auditus. Kad įvertintume atliekamų paslaugų efektyvumą bei kokybę, pašalintume trūkumus bei identifikuotume tolimesnės plėtros sritis. Taip siekiame aukščiausių standartų ir perimame geriausią patirtį iš kitų Vakarų Europos rinkų.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./„Best Drive“ serviso atidarymas, P.Macevičius
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./„Best Drive“ serviso atidarymas, P.Macevičius

Pagrindinis „Best Drive“ išskirtinumas – tai nuolatiniai specialistų mokymai. Tobulinimosi kursai yra privalomi pardavėjams, vadovams, technikams, marketingo specialistams ir t.t. Svarbu ir tai, kad artimoje ateityje „Best Drive“ turės galimybę prekiauti ne tik „Continental“ padangomis, bet ir kitais „Continental“ ženklu pažymėtais produktais: valytuvais, akumuliatoriais“, – sakė P.Macevičius.

Įvairiapusė patirtis

Žilvinas Labukas, įmonės „Juta“ prekybos vadovas, pabrėžė, kad bene didžiausias „Best Drive“ išskirtinumas – ne tik didelė, bet labai įvairiapusė patirtis tiek padangų pardavimo srityje, tiek automobilių servisų veiklos.

Best Drive nuotr./„Best Drive“ tinklo „Autokamera“ serviso atidarymas. Ž.Labukas ir D.Kulionis
Best Drive nuotr./„Best Drive“ tinklo „Autokamera“ serviso atidarymas. Ž.Labukas ir D.Kulionis

„Kitas dalykas – labai platus prekių asortimentas ir labai geras gamintojų palaikymas, jei kiltų kokių rimtesnių iššūkių. Taip pat – labai darni komanda. O tinkle apsilankęs klientas gauna tai kas jam yra svarbiausia - geriausią sprendimą. Todėl servisai ir vadinasi Best Drive, – sakė Ž.Labukas. – Esame labai stipriai orientuoti į premium segmentą ir turime didžiausią asortimentą. Aptarnaujame daug autoparkų ir pavienių logistikos įmonių. Veiklos sfera labai plati, todėl turime sukaupę geriausią patirtį“.

Andrius Brazis kaip didžiausią privalumą taip pat minėjo „Autokameros“ komandos kompetenciją tiek sunkvežimių, tiek lengvųjų automobilių produktų srityje.

„Dažnu atveju, davę klientui gerą patarimą ar priėmę teisingą sprendimą, galime padėti sutaupyti daug laiko ir pinigų. Visad įvertiname būsimas automobilio eksploatavimo aplinkybes, tad parenkame tinkamiausią produktą, kuris tarnaus ilgai. Išsiaiškiname, kur transportas važinėja: karjeruose, miestų rajonuose, regionuose ar atlieka tarptautinius pervežimus.

Antras dalykas – pajėgumai. Sandėliuose turime labai platų padangų asortimentą. Nuo ekonominės klasės padangų iki premium. Ieškantiems kokybės mes ją tikrai galime pasiūlyti“, – sakė A.Brazis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis