Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje atidarytas prabangiausių pasaulyje automobilių „Rolls-Royce“ servisas

Lietuva tapo pirmąja tarp Baltijos šalių, kurioje įrengtas „Rolls-Royce“ automobilių servisas. Šalyje galės būti atliekami pačios prabangiausios britiškos markės automobilių techninė priežiūra – tam atstovavimo teises gavusi „Krasta auto“ išskyrė atskirą plotą greta BMW serviso ir investavo į kelių mechanikų apmokymus.
Vilniuje atidarytas „Rolls-Royce“ servisas
Vilniuje atidarytas „Rolls-Royce“ servisas / Šarūnės Janušonytės/15min nuotr.

„Krasta auto“ yra daugiausia prekinių ženklų atstovaujanti įmonė Lietuvoje. Be „Rolls-Royce“ serviso, įmonė yra oficialus „Fiat“, „Alfa Romeo“, BMW, „Mini“, „Porsche“ ir „Maserati“ importuotojas.

Ar „Rolls-Royce“ servisas gali išaugti iki automobilių atstovybės, „Krasta auto“ atstovai neužsiminė.

Mūsų tikslas – gaminti vienu automobiliu mažiau nei reikalauja tuometinė paklausa

Oficialiais „Rolls-Royce“ mechanikais Lietuvoje tapę specialistai skrido į Didžiąją Britaniją ir ten mokėsi darbo su prestižine automobilių marke. Jie turėjo ne tik perprasti technikos subtilybes, bet ir išmokti atlikti kėbulinius darbus.

Pagrindinė „Rolls-Royce“ būstinė įsikūrusi Gudvude, Didžiojoje Britanijoje. Ten dirba pusantro tūkstančio žmonių iš 31 valstybės, viena jų – Lietuva. Net 10 specialistų lietuvių kasdien dirba surenkant įvairiausius „Rolls-Royce“ automobilius.

„Rolls-Royce“ įmonei yra 112 metų, o metiniai modelių pardavimai siekia apie 4 tūkst. Prieš dešimtmetį, 2005-aisiais, buvo parduota mažiau nei 800 šių britiškų automobilių, tačiau tolimesnė plėtra nėra įmonės prioritetas.

Šarūnės Janušonytės/15min nuotr./Vilniuje atidarytas „Rolls-Royce“ servisas
Šarūnės Janušonytės/15min nuotr./Vilniuje atidarytas „Rolls-Royce“ servisas

„Mūsų tikslas – gaminti vienu automobiliu mažiau nei tuometinė paklausa. Pardavimų kiekis nėra mūsų tikslas – aš galiu garantuoti, jog penkiaženklio pardavimų skaičiaus mes artimiausiais metais nepasieksime“, – serviso atidarymo metu pasakojo „Rolls-Royce“ komunikacijos vadovas Frankas Tiemannas.

Šiuo metu visame pasaulyje veikia 130 „Rolls-Royce“ atstovybių, o Europoje – 26. Serviso partnerių – 6.

„Rolls-Royce“ išskirtiniai ne tik automobiliai, bet ir kitos detalės – pavyzdžiui, detalių atgabenimas. Visas dažniausiai keičiamas detales, pasak F.Tiemanno, servisas Lietuvoje turės vietoje, o sugedus bet kokiai retesnei daliai, ji iš Didžiosios Britanijos bus pristatyta per 24 valandas.

„Mūsų konkurentai nėra automobiliai. Tai – laikrodžiai, juvelyrika ir kiti dalykai. Gamindami geriausius pasaulyje automobilius turime užtikrinti ir patį geriausią servisą“, – įmonės požiūrį dėstė F.Tiemannas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?