„Oslo gatve kasdien pravažiuoja maždaug 170 tūkst. vilniečių, todėl šios gatvės rekonstrukcija tapo vienu svarbiausių mūsų įgyvendintų projektų. Tikimės, kad atnaujinus Oslo gatvę gerokai pagerės susisiekimas su Lazdynų, Grigiškių ir Kirtimų rajonais“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.
Skaičiuojama, kad įrengus papildomas juostas Oslo gatvėje vidutinis transporto greitis padidėjo apie 30 procentų.
Oslo gatvėje įrengti daugiau kaip pusantro kilometro ilgio raudono asfalto dviračių takai, kurie užtikrins dar patogesnį susisiekimą tarp Lazdynų rajono ir Pietvakarinės miesto dalies, Trakų kryptimi. Kitąmet planuojama baigti įrengti dviračių tako jungtį link Gudelių gatvės bei sujungti takus su šiemet baigiamais tiesti Architektų ir L.Asanavičiūtės dviračių takais.
68 – tiek naujų, kokybiškų, ekonomiškų ir ekologiškų LED šviestuvų tamsiuoju paros metu šviečia Oslo gatvėje. Naujas apšvietimo tinklas leidžia nuotoliniu būdu realiu laiku fiksuoti gedimus bei operatyviai juos pašalinti, sumažinti elektros energijos išlaidas.
Šiuo metu Vilniuje taip pat tvarkomos Parodų, Miškinių, Sausio 13-osios, Antakalnio, B.K.Balučio, Pelesos, Džiaugsmo, Kaminkelio, Žarijų, Kauno Vokės, Olandų, Panerių, Sibiro, Markučių, Ramunių ir kitos sostinės gatvės.
Šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 80 kilometrų gatvių, beveik 10 km iš jų žvyrkelių, sutvarkyta 350 įvažiavimų į daugiabučių namų kiemus, paklota apie 20 km naujų šaligatvių ir bus suremontuota ir 16 km susidėvėjusių. Tam skirtos rekordinės lėšos – 27 mln. eurų.