2 kilometrai. Tiek naujų A juostų numatyta įrengti šiemet. Jos šiek tiek praplatins Rygos ir Dariaus ir Girėno gatves bei Pilaitės prospektą. Tiesa, tik jų atkarpas, o ir tos nelabai ilgos.
Pilaitės gyventojų bendruomenė – itin aktyvi, gal net viena aktyviausių sostinėje. O jos dažnas priekaištas miesto valdžiai yra būtent dėl eismo iš šio, tolokai nuo miesto centro, esančio rajono. Atvažiuoti į likusią miesto dalį pilaitiškiai gali tik Pilaitės prospektu arba siaura, netvarkyta gatve per mišką Karoliniškių link.
Pilaitės prospekte – amžinos spūstys. Net ir viešasis transportas stringa jose, tad rinktis autobusą irgi nėra ta išeitis, kuri leistų greitai ir patogiai pasiekti miesto centrą. A juosta yra tik kelių šimtų metrų Pilaitės pr. atkarpoje nuo senojo Pilaitės kelio iki degalinės prieš įsukimą į vakarinį aplinkkelį.
Netrukus bus geriau, žada Vilniaus miesto savivaldybė. Bent jau šiek tiek.
Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis 15min teigė, kad planuojama šiais metais turėti papildomas A juostas trijose miesto gatvėse, kur eismas labai intensyvus. Ir, žada savivaldybė, šios juostos neatsiras paaukojus visiems automobiliams skirtą gatvės dalį.
„Šiais metais praplatinus važiuojamąją dalį trijose intensyviausio eismo miesto gatvėse – Rygos gatvėje nuo Taikos g. iki Laisvės pr. (centro kryptimi), Pilaitės prospekte nuo Sietyno iki Laisvės pr. (centro kryptimi) ir Dariaus ir Girėno gatvėje nuo Eišiškių pl. iki Kapsų g. (centro kryptimi) – planuojama įrengti beveik 2 km naujų A juostų“, – apie savivaldybės planus pasakojo T.Kamaitis.
Savivaldybė skaičiuoja, kad jomis kas valandą keliauja daugiau nei 4 tūkst. viešojo transporto keleivių. „Šie pakeitimai pagerins ir automobilių eismą, kadangi visos A juostos bus įrengtos išplatinus gatves, įrengiant atskiras juostas“, – tikino T.Kamaitis.
Sostinėje iš viso įrengta apie 45 km autobusų juostų. Tiesa, jomis mėgsta naudotis ir automobilių vairuotojai, nors policija nuolat rengia reidus ir tokius pažeidėjus negailestingai baudžia.