Trečiadienio vakarą vykusiame atnaujintos atstovybės atidaryme susirinko daugiau nei šimtas įmonės klientų, „Volvo“ gerbėjų bei žurnalistų. Iškilmingo pristatymo metu buvo surengtas gyvas muzikantų pasirodymas, o kulminacija tapo naujojo sedano S90 įvažiavimas iš serviso į saloną.
Į salono atnaujinimą, kuris apėmė ne tik statybos darbus, bet ir technologinius sprendimus, „Sostenos“ grupė investavo daugiau nei 1 mln. eurų.
Įrenginėdami naująjį centrą siekėme sukurti harmoningą aplinką, kurioje būtų gera, patogu ir jauku susitikti
„Jau beveik 25 metus esame švedų gamintojo „Volvo“ atstovai Lietuvoje, tad kaskart perimdami jų patirtį, dar labiau priartėjame prie kiekvienam verslui svarbiausio subjekto – kliento, – sako „Sostena“ prezidentas Donetas Karčiauskas. – Įrenginėdami naująjį centrą siekėme sukurti harmoningą aplinką, kurioje būtų gera, patogu ir jauku susitikti, o automobilio remontas netaptų dar vienu galvos skausmu.“
„Volvo“ atstovybė vieta nepakeitė: ji toliau bus viename pastate Ukmergės g. 280 kartu su „Renault“ bei „Dacia“. Tik vizualiai padidėjo naujų automobilių pardavimų skyrius bei servisas, kuriame vienu metu galės būti aptarnaujami keliolika „Volvo“ modelių.
„Volvo“ į naujo salono kūrimą pažiūrėjo iš esmės – jei jau atnaujinti, tai iš pagrindų. Labiau nei moderniai įrengtos patalpos, ko gero, klientus džiugins neseniai tarptautiniu lygiu pristatytos dvi naujos „Volvo“ aptarnavimo programos – VPS (angl. „Volvo“ Personal Service – „Volvo“ asmeninis aptarnavimas) ir VRE (angl. Volvo Retail Experience – „Volvo“ salono patirtis). O Lietuva yra pirmoji šalis iš Baltijos valstybių, kurioje imtasi įgyvendinti šias naujoves.
VPS programa užtikrinama, kad į servisą savo automobilį pristačiusiam klientui būtų suteiktos asmeninio patarnautojo paslaugos. Taip „Volvo“ dar kartą primena, kad pagrindinis jų tikslas – padaryti klientų gyvenimą paprastesnį. Už konkretaus automobilio priežiūrą bus atsakingas vienas meistras, kuris tiesiogiai rūpinsis paliktu automobiliu. Tokia naujovė leis sutaupyti daug brangaus laiko ir padidins skaidrumą bei pasitikėjimą tarp kliento ir serviso. Iš esmės su automobilio remontu tiesiogiai dirbs du mechanikai, todėl darbas ir aptarnavimo procesas taps gerokai efektyvesnis.
„Kurdami asmeninio aptarnavimo koncepciją siekėme automobiliams ir jų klientams suteikti deramą pagarbą. Norėjome tokios vietos, kurioje klientai jaustųsi jaukiai, galėtų patogiai įsitaisyti, atlikti visus būtinus darbus, naršyti internete ir mėgautis puodeliu gardžios kavos. Siekėme sukurti tokią aplinką, kurioje laukiantieji jaustųsi kaip namie“, – pasakoja „Volvo“ vykdomasis direktorius Algirdas Binkevičius.
Pasak „Volvo“ atstovų, žmonėms reikia paprastumo, todėl jie mėgsta kompanijas ar prekių ženklus, kurie juos supranta ir stengiasi palengvinti kasdienybę. O tai tiesiogiai susiję su „Volvo“ misija.
„Volvo“ 2015-aisiais, po keletą metų trukusios stagnacijos, patyrė renesansą: naujasis visureigis XC90 tapo itin populiarus, susirinko krūvas apdovanojimų visose Europos šalyse. Per pirmus 9 šių metų mėnesius Lietuvoje buvo nupirkti 99 nauji visureigiai. Viso per tą patį laikotarpį „Volvo“ buvo nupirkti 333 modeliai, tad beveik kas trečias jų kainavo daugiau nei pusę šimto tūkstančių eurų.
„Volvo XC90“ pagal populiarumą netgi aplenkė BMW X5 (72 vnt.), tačiau nežymiai atsiliko nuo „Audi Q7“ (110 vnt.).
Sėkmės istorija turėtų laukti ir šiemet pasaulį išvydusių „Volvo“ flagmanų S90 bei V90. Jie – tarsi ant žemės nutupdytos XC90 versijos.