Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje iš padebesių nusileido „Volkswagen Tiguan“

Dar pirmadienio rytą eidami į darbus, vilniečiai Katedros aikštėje pastebėjo apdengtą audeklu automobilį, kuris kybojo danguje, pakeltas statybinio krano. Ketvirtadienio pavakarę audeklas buvo nudengtas, o susirinkusieji pirmieji pamatė naują „Volkswagen Tiguan“ modelį.
Vilniuje iš padebesių nusileido „Volkswagen Tiguan“
Vilniuje iš padebesių nusileido „Volkswagen Tiguan“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kaip atrodys didelio pasisekimo sulaukusio „Tiguan“ įpėdinis, visi žinojo jau anksčiau, kadangi modelis jau buvo pristatytas praeitų metų rudenį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje.

Vokiečiai akcentuoja, kad pagrindinis šio automobilio koziris ir laimėjimas, tai dar geresnis degalų sunaudojimo efektyvumas, kuris, pasak gamintojo, yra net ketvirtadaliu geresnis nei pirmtako.

Taip pat skaičiai, kuriais didžiuojasi gamintojas – 6 cm ilgesnis ir 3 cm platesnis modelis, kuris tapo 3,3 cm žemesnis, negu pirmtakas.

Didelis pasitikėjimas automobiliu

Dar iki premjeros Lietuvoje automobilį jau buvo galima užsakyti visuose Lietuvos „Volkswagen“ salonuose. Kaip teigia „Volkswagen“ atstovas Maris Jansonas, užsibrėžtas skaičius buvo 100 parduotų „Tiguan“ modelių, dar iki premjeros Lietuvoje.

Šis skaičius jau yra perkoptas: „Tai nebuvo lengva užduotis, todėl esame labai patenkinti mūsų klientų, pasirinkusių šį automobilį, pasitikėjimu“, – teigia „Volkswagen“ atstovas.

Hibridinis krosoveris

Ko gero, įdomiausia detalė apie naująjį „Tiguan“, tai modelis GTE. Tai „Volkswagen“ gerbėjams jau pažįstama raidžių kombinacija, reiškianti, kad automobilis yra „plug-in“ hibrido tipo.

Ši 1,4 litro turbo benzininio variklio ir elektros motoro kombinacija, jau matyta „Golf“ ir „Passat“ automobiliuose. „Tiguan“ bus trečiasis automobilis, turintis šią hibridinę pavarą.

„Scanpix“ nuotr./„Volkswagen Tiguan“ pristatymas Frankfurto automobilių parodoje
„Scanpix“ nuotr./„Volkswagen Tiguan“ pristatymas Frankfurto automobilių parodoje

Gamintojas deklaruoja, kad kartu šie motorai pavers „Tiguan“ vienu ekologiškiausių hibridinių automobilių – į aplinką jis išmes 42g/km CO2. Naudodamas vien elektrą automobilis galės įveikti kiek daugiau nei 50 kilometrų.

Tačiau kol kas pirkėjai Lietuvoje turės tenkintis tik dyzelinu arba benzinu varomu automobiliu, kadangi „Tiguan“, kurio bazinė kaina bus nuo 21 583 eurų, kol kas bus galima nusipirkti tik trijų modifikacijų:

  • 10 kW/150 AG galios 2.0 TDI su mechanine pavarų dėže;
  • 110 kW/150 AG 2.0 TDI su DSG transmisija ir 4MOTION visų ratų pavara;
  • 132 kW/180 AG 2.0 TSI su (DSG) transmisija ir 4MOTION visų ratų pavara.

Automobilį bus galima rinktis atrodantį standartiškai, arba su „R-line“ paketu, kurio gražesni buferiai, galinis difuzorius, o taip pat sportiškos sėdynės, ratlankiai, suteiks „Tiguan“ daugiau sportiškumo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų