Šis „Alfa Romeo“ nepasižymi išskirtine galia – jo 1,7 l darbinio tūrio variklis išvysto 240 AG. Tai nėra daug turint galvoje, jog modelio kaina prasideda nuo 63 tūkst. Eur. „Alfa“ paslaptis kitur – valdymo savybėse.
Į jų tobulinimą italai inžinieriai sudėjo daug darbo valandų ir gavo produktą, dėl savo savybių lyginamą su „Porsche Boxster“ bei „Audi TT“. Tiesa, vokiečių kūriniams „Alfa“ pralaimi kone visuose palyginamuosiuose testuose, tačiau čia juk „Alfa Romeo“ – ne skaičiai svarbiausi, o dvasia. Bent jau taip sako šių automobilių pardavėjai.
Įvairiuose bandymuose kaip pagrindinis „Alfa“ privalumas išskiriamas automobilio jautrumas: akceleratoriaus, vairo reakcija į menkiausią judesį. Taip pat – paprastumas, nes dėl svorio taupymo „Alfa“ neturi daugybės kituose automobiliuose normaliais vadinamų dalykų.
4C kėbulo detalėse panaudota daug anglies pluošto, todėl automobilis sveria mažiau nei toną – 925 kg. Tai leidžia net ir turint nedidelį variklį bei du varančiuosius ratus (užpakalinius) nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,2 sek. Maksimalus šio modelio greitis iki 250 km/val. apribotas dėl aerodinaminio pasipriešinimo.
„Kurdami šį šedevrą, italai suderino galingą variklį, sportišką valdymą ir emocingą dizainą – dalykus, kuriais jau šimtmetį „Alfa Romeo“ žavi ir vairuotojus, ir visą automobilių pramonę. Tikiu, kad šis modelis tikrai pelnys patraukliai automobilių išvaizdai ir veržlumui neabejingų automobilių gerbėjų dėmesį, o išvydus jį gatvėje daugelis aplinkinių neabejotinai liks sužavėti itališko dizaino kūrybiškumu“, – sakė „Alfa Romeo“ įgaliotojo atstovo Baltijos šalyse, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
„Alfa Romeo 4C Spider“ komplektuojamas su „Akrapovic“ išmetimo sistema, nauja oro įsiurbimo sistema. Ant priekinės automobilio ašies bus montuojami 17 arba 18 colių ratai, galinės ašies ratai bus didesni – atitinkamai 18 arba 19 colių.
„Autobrava“ skelbia, kad automobilio kaina Lietuvoje sudaro 73 990 tūkst. eurų.