Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje kartu su ekstremalų pasirodymu pristatytas naujasis „Subaru WRX STI“

Vilniuja, „Subaru“ markės atstovo „JMA centro“ salone, trečiadienio vakarą pristatytas naujasis „Subaru WRX STI“. Modelio pristatymas sutapo su automobilių salono atnaujinimu – tą patį vakarą klientams buvo pristatytas ir erdvesnis bei šviesesnis nei buvo prieš tai „JMA centro“ salonas Verkių g.
Najojo Subaru WRX STI pristatymas
Najojo Subaru WRX STI pristatymas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Santrumpa WRX („World Rally Cross“) puikiai žinoma tiems, kurie mėgsta ralio lenktynes. Tai lyg „Subaru“ sportinis simbolis. Kartu su STI („Subaru Technica International“), „boxer“ tipo varikliais ir simetrine visų varančiųjų ratų pavara tai sudaro legendą, gyvuojančią keletą dešimtmečių. Greitai ji tokia ir liks – legenda, nes „Subaru“ jau keletą metų neberuošia raliui skirtų automobilių ir aktyviai nedalyvauja pasaulinio lygio lenktynėse. 

„Subaru“ atsižvelgia į aktyvų miestietišką gyvenimą ir kiek mažiau dėmesio skiria bekelei“, - sakė „JMA Centro“ direktorius Vykintas Kezys.

Tačiau pirmoji WRX STI karta atsirado dėl to, kad „Subaru“ pradėjus dalyvauti pasaulio ralio čempionate reikėjo išleisti partiją sportiškų automobilių masinei rinkai. Tuo metu toks buvo FIA reikalavimas norint homologuoti automobilį – jie turi būti „masinės gamybos“. Taip prasidėjo legenda.

Tokie legendiniai sportininkai kaip Colinas McRae, Ari Vatanenas, Richardas Burnsas ir galop Peteris Solbergas šiuos automobilius padarė kultiniais.

Prieš šešerius metus dėl ekonominių priežasčių kompanija pasitraukė iš pasaulio ralio kovų. Beje, paskutinis 2003 m. pasaulio ralio čempiono titulą iškovojęs STI, kurį vairavo Peteris Solbergas, po dešimties pasiekė Lietuvą – jį įsigijo Benediktas Vanagas.

Dabar japonai dalyvauja tik regioninėse lenktynėse, Europoje jie apsiribojo 24 val. lenktynėmis Niurburgringo trasoje. Nors čia jiems sekasi neblogai, „Subaru“ yra iškovojusi net pirmą vietą savo klasėje, tačiau iš to legendos tikrai nepadarysi.

Naujasis WRX STI - kitoks

Naujojo „Subaru WRX STI“ galia - lygiai 300 AG ir 407 Nm. Į jį galima pilti tik 98 oktaninio skaičiaus benziną. Jo ratų bazė, lyginant su praėjusiu modeliu, pailgėjo 2,5 cm.

Japonai dar nepamiršo kaip kurti gerus automobilius. Štai ir ketvirtos kartos STI yra puikiai valdoma mašina, kurios pakabą sureguliuoti padėjo legendinis suomis Tommis Makkinenas. 

Gavosi kaip visada pagirtinai. Aišku, STI jau seniai nebėra tas įnoringas į posūkius nesisukantis monstras. Ketvirtoji šio modelio karta į posūkius sukasi tvarkingai iki nuobodumo. Galbūt nuskambės paradoksaliai, tačiau tai tikrai labai tvarkingai viską atliekantis automobilis, kurio išprovokuoti beveik neįmanoma. Galingiausias „Subaru“ niekaip nenori slysti galiniais ratais. Jis slysta arba priekiniais, arba visais keturiais – tikrai ne „driftui“ skirtas automobilis. Gaila, kad nebuvo progos jį išbandyti žvyrkelyje. 

Japonai neslepia, kad to ir siekė – padaryti maksimaliai greitą ir maksimaliai saugų automobilį, trasoje galintį pasiekti geriausią rato įveikimo laiką. Tačiau, kaip žinia, toks važiavimo būdas pernelyg geras išdykusio automobilio įvaizdį vis dar turinčiam automobiliui. Toks automobilio charakteris turi neabejotiną privalumą – jis ne tik greitas bet ir labai saugus. Vingiuotuose asfaltiniuose Švedijos užmiesčių keliukuose automobilis tiesiog neįtikėtinai greitas ir stabilus. 

Straipsnį apie "Subaru WRX STI" bandymą skaitykite paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos