Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje pristatytas atnaujintas prabangus „Audi A8“

Trečiadienio, gruodžio 4 d. vakarą Vilniaus „Audi“ centre pristatytas atnaujintas A8 sedanas. Kaip teigia gamintojas, išskirtinis šio prabangaus modelio bruožas – konstrukcijoje pritaikyti lengvieji lydiniai, kurie versijos su 3,0 l TFSI varikliu svorį leido sumažinti iki 1830 kg. Pats kėbulo rėmas sveria vos 231 kg.
Atnaujinto „Audi A8“ sedano pristatymas Vilniuje
Atnaujinto „Audi A8“ sedano pristatymas Vilniuje / Aurimo Šrubėno nuotr.

Modelio matmenys išliko nepakitę, todėl kaip teigia gamintojas atnaujintas A8 išliko solidžiai masyviu. Kėbulo ilgis siekia 5,14 m, ratų bazė tęsiasi 2,99 m, plotis apima 1,95 m, o aukštis – 1,46 m. Pailgintos modifikacijos A8L kėbulo ilgis ir ratų bazė 13 cm ilgesni.

Kėbulas gali būti nudažytas viena iš 12 spalvų, iš kurių 5 atspalviai yra nauji, pritaikyti būtent šiam modeliui. Perkantiems sportiškesnę S8 versiją, atsiranda galimybė rinktis specialiai šiai modifikacijai sukurtus 21 colio ratlankius.

Automobilis, kurį „Audi“ atstovai pademonstravo sostinės publikai, po keletos dienų pratęs savo kelionę po Europą. Visgi vienas atnaujintas A8 liks šalyje. Tai bus pirmajam klientui, madų dizaineriui Juozui Statkevičiui pristatytas juodas sedanas.

Salono apdailai – auksas ir sidabras

A8 ir A8L modeliuose vietoj ištisinio galinio suolo galima užsakyti dvi atskiras elektra valdomas sėdynes. Modelyje A8L galima užsakyti vientisą oda aptrauktą centrinę konsolę. Kaip ypatingos prabangos elementą galima užsakyti ir galines sėdynes su elektra valdomomis pakojomis. Naujovė – paauksuoti arba pasidabruoti metaliniai salono puošybos elementai.

Pasiturintiems klientams bus siūloma ir ribota serija gaminam išskirtinė „A8L W12“ modifikacija. Medžiu inkrustuotas šio modelio interjeras sukurtas „Audi“ bendradarbiaujant su garsiu Italijos baldų gamintoju „Poltrona Frau“.

Ekonomiškam važiavimui – dyzeliniai varikliai

Lietuvos rinkai skirto A8 asortimente bus du benzininiai ir du dyzeliniai varikliai. Benzininių variklių entuziastai galės rinktis 310 AG, 3,0 l TFSI su viena turbina arba 430 AG, V8 4,0 l TFSI su dviem turbinomis. Pageidaujantys dyzelinio variklio, galės rinktis padidinto ekonomiškumo 258 AG, 3,0 l TDI arba 385 AG, 4,2 TDI, išvystantį net 850 Nm sukimo momentą.

Ekonomiškiausias gamoje – dyzelinis 3,0 TDI variklis, kurio vidutinės degalų sąnaudos gamintojo duomenimis siekia tik 5,9 litro dyzelino 100 km kelio, o į aplinką išmetama maždaug 155 g CO2 vienam kilometrui kelio.

Pigiausio bazinės komplektacijos modelio su 3,0 l TDI varikliu kaina siekia 254 699 Lt. Brangiausia prailginto kėbulo versija su 4,2 l TDI varikliu ir be jokios papildomos įrangos kainuoja 332 477 Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai