Vilniuje pristatytas „Mazda CX-3“: mažas visureigis, kurį visi giria už išskirtinį dizainą

„Mazda“ nusprendė, kad gyvenimas tapo per daug paprastas ir nusprendė eiti į naują segmentą – mažųjų krosoverių. „Nissan Juke“, „Renault Captur“, „Peugeot 2008“, – girdėti pavadinimai? Nuo šiol prie konkurentų reikės rašyti ir „Mazda CX-3“ pavadinimą.

Antradienio popietę Vilniuje buvo pristatytas „Mazda CX-3“ – naujausias japonų gamintojo kūrinys, pirmą kartą europiečiams pristatytas šių metų kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje

Nuotraukose šis modelis gal ir atrodo didelis, tačiau pamatęs „gyvai“, šį automobilį skersai peršoktų ne vienas krepšininkas. Jis kurtas ant „Mazda2“ platformos – tai užprogramuoja 2 dalykus. Pirma – automobilio išlaikymas nėra brangus. Antra – nesitikėkite didesnio komforto nei prieš tai išvardintuose konkurentuose.

„Mazda“ turi vieną šioje rinkoje išskiriantį dalyką – keturių varomų ratų transmisiją.

Automobilis iš kitų išsiskiria savo dizainu. Naujieji „Mazda“ automobiliai turi išskirtinę žibintų bei priekinių grotelių formą, kuri CX-3 ypač tinka. Pristatymo metu susirinkę svečiai negailėjo pagyrų japonų dizaineriams už įsimintiną modelį, kuris reiškia rimtą pretenziją tapti metų pabaigoje žurnalo „Laima“ skaitytojų renkamu „Moterų aistros objektu“.

„Mazda“ turi vieną šioje rinkoje išskiriantį dalyką – keturių varomų ratų transmisiją, kuo pasigirti gali ne kiekvienas šio segmento krosoveris. „Mazda CX-3“ yra vienas nedaugelio tokio dydžio „visureigių“, kuriuos galima užsisakyti su keturiais varančiais ratais.

Automobilio pirkėjai turės pasirinkimą iš trijų galios agregatų: 2 litrų darbinio tūrio, 120 ir 150 AG išvystantys benzininiai varikliai ir 105 AG turintis 1,5 l dyzelinis. Pavarų dėžių pasirinkimas – 6 laipsnių mechaninė arba automatinė.

Pats paprasčiausias „Mazda CX-3“ kainuos 16 050 eurų, o sukomplektuotas jis bus ne taip ir prastai: turės 120 AG variklį su mechanine 6 laipsnių dėže bei „Active“ komplektacijos įrangą. Ji turi tokius privalumus kaip AUX, USB jungtys, beraktę automobilio užvedimo sistemą, šildomas priekines sėdynes bei pajudėjimo įkalnėje pagalbininką. Pačiame pigiausiame „Mazda CX-3“ taip pat yra lengvojo lydinio ratlankiai bei mechaninis oro kondicionierius.

Tiesa, jeigu norite tokių elementarių dalykų kaip šildomi šoniniai veidrodėliai, pastovaus greičio palaikymo sistemos ar automatinės klimato kontrolės, reikės rinktis „Premium“ komplektaciją, kainuojančią 1 500 Eur daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs