Bandomiesiems važiavimams buvo parengti net šeši visiškai nauji „Audi Q8“ modeliai – jie išriedėjo į miesto gatves ir atskleidė savo galimybes užmiesčio keliukuose. Vairuotojai galėjo įsitikinti, kad „Audi Q8 50 TDI“ modelis su 3 l TDI varikliu yra tiesiog sukurtas tolimoms kelionėms. Variklis pasiekia 210 kW galią (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/h didelis SUV įsibėgėja per 6,3 sekundės.
Tačiau netrukus su šiuo modeliu bus siūlomi ir kiti, dar galingesni, varikliai: 3l TFSI (340 AG) ir 3l TDI (231 AG). Taip atrodė 15min/Gazo komandos tiesioginis reportažas iš pristatymo – kalbinome „Moller Baltic Import“ pardavimų vadovą Rolandą Samuolį:
Trumpesnis, bet platesnis už Q7
Rolandas Samuolis pripažino, kad ne „Audi“ yra šios prabangių SUV klasės kupė pradininkė. Todėl stengėsi gerokai kilstelėti kartelę – juk reikia pasivyti traukinį, į kuriuo sėkmingai jau keletą metų važiuoja kiti Vokietijos prabangių automobilių gamintojai.
Automobilio salonas yra itin erdvus, nes tarp ašių yra beveik 3 metrų atstumas. Tad kelione patogiai gali mėgautis penki keleiviai, o visi daiktai tilps į 605 litrų talpos bagažinę. Nulenkus galinių sėdynių atlošus bagažinės talpa padidėja beveik tris kartus. Kad ir kokiu keliu rieda naujasis SUV, kelionė išlieka maloni ir nukreipta į tikslą – „Audi Q8“ nesustabdys net bekelė, nes jis turi nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą ir 254 mm prošvaisą. Ją pneumatinės pakabos pagalba galima padidinti net iki 300 mm.
Tiea, šis modelis niekuomet neturės 7 vietų kaip praktiškasis Q7 dėl savo sportiškų linijų – yra platesnis, trumpesnis ir žemesnis.
Dizainas – tai sportiškojo Ur – Quattro atspindys
Įspūdingos aštuonkampio formos vientisos priekinės grotelės, LED žibintai, ryškios kėbulo briaunos ir atletiškos formos pabrėžia galią, rafinuotumą ir ypatingą dinamiką. Ypatingai didelės ratų arkos - aliuzija į legendinį "Ur-Quattro".
4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio „Audi Q8“ savo sportiška dinamika ir prabanga išsiskiria iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių.
Tęsia A8 pradėtas interjero madas
Per bandomuosius važiavimus savo privalumus atskleidė aštuonių greičių automatinė „tiptronic“ pavarų dėže, išmaniosios pagalbinės sistemos, sujungiančios pažangias valdymo ir pakabos technologijas. Sistemą valdyti paprasta, nes beveik visas funkcijas galima nustatyti dviejuose didelės raiškos ekranuose. Viršutinis lietimui jautrus ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame ekrane vairuotojas gali pasirinkti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas ar įvesti tekstą.
Į „Audi Q8“ montuojamos pažangios pagalbinės sistemos padeda lengviau įveikti sankryžas, atpažįsta kelio ženklinimą ir gali reaguoti į greičio ribojimus, sugeba perspėti apie kliūtis ir išvažiavimą iš savo eismo juostos. Aplinką 360 laipsnių stebinčios vaizdo kameros vairuotojui padeda geriau manevruoti.
Papildomų pasirinkimų sąraše - naktinio matymo sistema, identifikuojanti žvėris. Ir, žinoma, visų keturių vairuojamųjų ratų sistema, apsisukimo spindulį sumažinanti 0,5 metro.
„Audi Q8“ salonus Lietuvoje pasieks rugpjūčio 6 d. Pradinė Q8 kaina – 70 500 Eur.