Vilniuje pristatytas naujasis „Audi Q8“ – didelis SUV su kupė elegancija

Lietuvoje antradienį pristatyta labai laukta naujiena – naujasis SUV „Audi Q8“. Šio gamintojo gamoje didelio prabangaus SUV, traukiančio akį lenktomis kupė linijomis, dar nebuvo Taigi keturių žiedų valdovai pavėlavo į vakarėlį. Pažiūrėkime, ar pakankamai daug pasiūlymų į tą vakarėlį atsinešė?
Naujasis „Audi Q8“
Vilniuje pristatytas naujasis „Audi Q8“ / Audi nuotr.
Temos: 2 Audi Audi Q8

Bandomiesiems važiavimams buvo parengti net šeši visiškai nauji „Audi Q8“ modeliai – jie išriedėjo į miesto gatves ir atskleidė savo galimybes užmiesčio keliukuose. Vairuotojai galėjo įsitikinti, kad „Audi Q8 50 TDI“ modelis su 3 l TDI varikliu yra tiesiog sukurtas tolimoms kelionėms. Variklis pasiekia 210 kW galią (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/h didelis SUV įsibėgėja per 6,3 sekundės.

Tačiau netrukus su šiuo modeliu bus siūlomi ir kiti, dar galingesni, varikliai: 3l TFSI (340 AG) ir 3l TDI (231 AG). Taip atrodė 15min/Gazo komandos tiesioginis reportažas iš pristatymo – kalbinome „Moller Baltic Import“ pardavimų vadovą Rolandą Samuolį:

Trumpesnis, bet platesnis už Q7

Rolandas Samuolis pripažino, kad ne „Audi“ yra šios prabangių SUV klasės kupė pradininkė. Todėl stengėsi gerokai kilstelėti kartelę – juk reikia pasivyti traukinį, į kuriuo sėkmingai jau keletą metų važiuoja kiti Vokietijos prabangių automobilių gamintojai.

Automobilio salonas yra itin erdvus, nes tarp ašių yra beveik 3 metrų atstumas. Tad kelione patogiai gali mėgautis penki keleiviai, o visi daiktai tilps į 605 litrų talpos bagažinę. Nulenkus galinių sėdynių atlošus bagažinės talpa padidėja beveik tris kartus. Kad ir kokiu keliu rieda naujasis SUV, kelionė išlieka maloni ir nukreipta į tikslą – „Audi Q8“ nesustabdys net bekelė, nes jis turi nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą ir 254 mm prošvaisą. Ją pneumatinės pakabos pagalba galima padidinti net iki 300 mm.

Tiea, šis modelis niekuomet neturės 7 vietų kaip praktiškasis Q7 dėl savo sportiškų linijų – yra platesnis, trumpesnis ir žemesnis.

Dizainas – tai sportiškojo Ur – Quattro atspindys

Įspūdingos aštuonkampio formos vientisos priekinės grotelės, LED žibintai, ryškios kėbulo briaunos ir atletiškos formos pabrėžia galią, rafinuotumą ir ypatingą dinamiką. Ypatingai didelės ratų arkos - aliuzija į legendinį "Ur-Quattro".

4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio „Audi Q8“ savo sportiška dinamika ir prabanga išsiskiria iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių.

VAZZ nuotr./Sena, bet pikta – „Audi UR–Quattro“
VAZZ nuotr./Sena, bet pikta – „Audi UR–Quattro“

Tęsia A8 pradėtas interjero madas

Per bandomuosius važiavimus savo privalumus atskleidė aštuonių greičių automatinė „tiptronic“ pavarų dėže, išmaniosios pagalbinės sistemos, sujungiančios pažangias valdymo ir pakabos technologijas. Sistemą valdyti paprasta, nes beveik visas funkcijas galima nustatyti dviejuose didelės raiškos ekranuose. Viršutinis lietimui jautrus ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame ekrane vairuotojas gali pasirinkti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas ar įvesti tekstą.

Į „Audi Q8“ montuojamos pažangios pagalbinės sistemos padeda lengviau įveikti sankryžas, atpažįsta kelio ženklinimą ir gali reaguoti į greičio ribojimus, sugeba perspėti apie kliūtis ir išvažiavimą iš savo eismo juostos. Aplinką 360 laipsnių stebinčios vaizdo kameros vairuotojui padeda geriau manevruoti.

Papildomų pasirinkimų sąraše - naktinio matymo sistema, identifikuojanti žvėris. Ir, žinoma, visų keturių vairuojamųjų ratų sistema, apsisukimo spindulį sumažinanti 0,5 metro.

„Audi Q8“ salonus Lietuvoje pasieks rugpjūčio 6 d. Pradinė Q8 kaina – 70 500 Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų