Vilniuje paskelbtas konkursas, kurį laimėjęs privatus vežėjas bus įtrauktas į miesto viešojo transporto sistemą, o Kaune maršrutiniai taksi veikia savarankiškai. Kur geriau keleiviams, vairuotojams ir pačiam miestui?
Visa tai užtikrinti Vilniuje ir Kaune bandoma skirtingai.
Vilniuje ir Kaune viešuoju transportu naudojasi daugiausia keleivių. Jiems reikia patogių, patikimų, nevėluojančių ir įvairiomis kryptimis vežančių transporto priemonių. Visa tai užtikrinti Vilniuje ir Kaune bandoma skirtingai.
Sostinėje perkami nauji autobusai ir privatūs vežėjai visiškai integruojami į bendrą viešojo transporto sistemą, Kaune – siekiama išlaikyti maršrutinių taksi paslaugą.
Kuri sistema turi daugiau privalumų? Savo nuomonę parašykite komentaruose.