Kelininkai nusprendė, kad galimybių studijoje numatytas dviejų eismo juostų kelias nebus saugus, todėl buvo nuspręsta šiame kelyje įrengti tris eismo juostas, bet paaiškėjo, jog praplatėjusio kelio rekonstrukcija pabrangtų nuo 191 iki 288,4 mln. eurų – gerokai daugiau, nei leista Seimo. Susisiekimo ministerija nusprendė kelią remontuoti etapais, o finansuoti iš Kelių fondo ir valstybės paskolų. Skaičiuojama, kad toks 72 kilometrų ilgio kelio remontas truktų keletą metų ir kainuotų iki 80–90 mln. eurų.
Finansų ministerijos Valstybės turto valdymo politikos skyriaus vedėja Laima Kalinauskienė dienraščiui teigė, kad negalima staiga pakeisti pozicijos ir atsisakyti viešosios ir privačios partnerystės projekto: „Projekto finansavimą ruošiamasi keisti iš esmės, nors dar nėra aišku, už kokius pinigus jis bus įgyvendinamas.“