Vienas Dakaro ralio bolido „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ratas sveria 31 kg – maždaug 3 kartus daugiau nei įprasto automobilio ratas. Visi atsarginiai ratai yra montuojami ratų bazės plotyje, žemiausiame įmanomame taške – šis papildomas 100 kg suteikia tinkamai subalansuotą svorio centrą, leidžiantį automobiliui važiuoti stabiliau.
Dakaro maratone dalyvaujanti komanda „General Financing team Pitlane“ sukūrė virtualią galimybę kiekvienam norinčiam pasidairyti rugsėjį pristatytame „Toyota Gazoo Racing Hilux“. Virtualus 3D turas leidžia vos keliais mygtukų spustelėjimais pasižvalgyti automobilio salone, atverti variklio dangtį, apžiūrėti konstrukcinius elementus ar paieškoti paslėptų detalių.
Dėl juodos bolido spalvos ir sąsąjų su komandos piloto Benedikto Vanago pavarde įgavęs „Black Hawk V“ (liet. Juodasis Vanagas) vardą bolidas atskleis ne vieną įdomybę. Keliaudami virtualiame 3D ture galite suskaičiuoti net 8 amortizatorius (kiekvienam ratui po 2), kai įprastame automobilyje vienam ratui tenka vienas amortizatorius. Akylesni net galės pasakyti, kiek „Toyota Gazoo Racing Hilux“ turi originalių standartinio „Toyota Hilux“ detalių.
Tačiau tai ne vieninteliai skirtumai tarp „Black Hawk V“ ir įprasto visureigio: beveik pusę tonos degalų talpinantis bakas yra kone 7 kartus didesnis už standartinio „Hilux“. Ir nors automobiliai yra gana panašūs, tačiau virtualaus 3D turo metu galima lengvai surasti ne vieną plika akimi matomą sportiškosios „Gazoo Racing“ versijos patobulinimą.
2019 m. sausio 6–17 dienomis vyksiantis Dakaro ralis bus pirmasis „Black Hawk V“ bolidui. 7 kartą sunkiausiose planetos lenktynėse dalyvaujantis „General Financing team Pitlane“ pilotas B. Vanagas jau 4 kartą startuoja su „Toyota Hilux“ bolidais.
Su „Black Hawk V“ iš arčiau susipažinkite virtualiame ture ČIA.