Specialistas neatskleidė, kiek šių modelių bus parduota per ateinančius metus, tačiau žinoma, kad automobiliai debiutuos kitų metų viduryje.
Panašu, kad BMW i divizijos darbas atsipirks su kaupu. Tai – jau antras modelis, pasižymintis tokia didele paklausa. „Reuters“ naujienų agentūrai I.Robertsonas atskleidė, kad kompanija sulaukė beveik 10 tūkst. i3 užsakymų. Šie elektromobiliai Europos šalyse rieda nuo lapkričio vidurio.
i8 yra gerokai galingesnis už i3 – sportiniame hibride sumontuotas 1,5 litro 3 cilindrų variklis su „TwinPower Turbo“ technologija. Jis generuoja 228 AG ir 320 Nm, tačiau papildomas elektros motoras bendrą automobilio pajėgumą padidina iki 357 AG ir 570 Nm.
Iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgėja per 4,4 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 250 km/val. Tačiau dar didesnį įspūdį palieka šio hibrido degalų sąnaudos – BMW teigia, kad i8 vidutiniškai suvartoja 2,5 litro degalų šimtui kilometrų kelio.
Bazinių BMW i8 kaina Vokietijoje prasideda nuo 126 tūkst. eurų (apie 434 tūkst. Lt). Pramonėje sklando kalbos, kad sėkmingi BMW i divizijos automobilių startai uždegs žalią šviesą naujo i5 modelio gamybai, kuris pagal dydį gali būti lyginamas su „MINI Countryman“.