Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Visoje Lietuvoje duris vėl atveria „Toyota“ pardavimo salonai: kaip keisis klientų aptarnavimas?

Švelninant karantino sąlygas Lietuvoje, veiklą atnaujina visi didžiųjų miestų naujų „Toyota“ automobilių pardavimo salonai. Atstovybėse laikomasi aukščiausių saugumo reikalavimų stabdyti COVID-19 viruso plitimą: darbuotojai dirba naudodamiesi apsaugos priemonėmis, su klientais bendrauja išlaikydami saugų atstumą, o paviršiai salone bei bandomuosiuose automobiliuose reguliariai dezinfekuojami, rašoma pranešime.
„Toyota“ salonas Lietuvoje
„Toyota“ salonas Lietuvoje / Egidijaus Babelio nuotr.

Veiklą atnaujino visos Lietuvoje esančios autorizuotos „Toyota“ pardavimo atstovybės: Vilniaus „Mototoja“ ir „Tokvila“, Kauno „Autotoja“, Klaipėdos „Solorina“, Šiaulių „Sovli“ ir Panevėžio „Auresa“. Autorizuoti „Toyota“ servisai veikia kaip ir anksčiau, jų veikla nebuvo nutrūkusi.

Salone užtikrinamas klientų saugumas

Balandžio 20 d. veiklą atnaujinusiuose „Toyota“ pardavimo salonuose grąžinamas iki karantino buvęs darbo laikas, tačiau klientai skatinami kiekvienam vizitui ar bandomajam važiavimui registruotis iš anksto – reguliuojant srautą salonuose užtikrinamas švelnesnių karantino sąlygų reikalavimas laikytis atstumo tarp žmonių bei vienam klientui tenkančio prekybos ploto. Iš anksto neužsiregistravusiems bus siūloma palaukti lauke.

Visų salonų darbuotojai dėvi apsaugines priemones – kaukes, respiratorius arba apsauginius veido skydelius bei pirštines. Klientai į salonus atvykti taip pat raginami su apsauginėmis priemonėmis.

Autorizuoti „Toyota“ servisai dirbo ir karantino metu – kaip ir anksčiau, atliekama techninė priežiūra, keičiamos padangos ir pan. Dėl švelnesnių karantino sąlygų servisų darbas iš esmės nesikeičia – ir toliau į jį užsiregistruoti rekomenduojama iš anksto telefonu ar el. paštu, atvykus į vietą užtikrinamas bekontaktis automobilio perdavimas mechanikui, o atsiskaityti siūloma banko kortele arba išankstiniu pervedimu.

Salonuose taip pat yra galimybė perimti ar perduoti automobilį bekontakčiu būdu.

Egidijaus Babelio nuotr./„Toyota“ salonas Lietuvoje
Egidijaus Babelio nuotr./„Toyota“ salonas Lietuvoje

Automobilio aptarnavimas – be tiesioginio kontakto

Klientui atvykus į autorizuoto „Toyota“ atstovo „Tokvila“ saloną, prie įėjimo jį pasitinka darbuotojas ir nukreipia į atitinkamą specialistą ar skyrių. Serviso priėmimo salelėse bei kasoje pritaikytos organinio stiklo sienelės, apribojančios tiesioginį kliento ir konsultanto kontaktą.

„Visi darbuotojai yra aprūpinti asmeninėmis apsaugos priemonėmis ir laikosi saugaus atstumo reikalavimo, atsakingo elgesio tikimės ir iš mūsų klientų. Jie salone gali pasinaudoti rankų dezinfekavimo priemonėmis, o neturintiems vienkartinių veido kaukių ar pirštinių, jas suteikiame patys“, – sakė „Tokvila“ generalinis direktorius Gintautas Ignotas.

Servise aptarnaujamuose automobiliuose taip pat naudojami specialūs sėdynės, vairaračio, pavarų svirties ir kitų paviršių uždangalai, taikomas papildomas salono bei išorės kėbulo dalių dezinfekavimas. Prieš perduodant automobilį klientui, jo raktas taip pat dezinfekuojamas.

Klientui pageidaujant, automobilį į „Tokvila“ servisą gali pristatyti jo darbuotojai. Detales suderinus telefonu ar internetu, automobilis be tiesioginio kontakto paimamas ir, atlikus numatytus darbus, saugiai grąžinamas atgal. Bekontaktis pristatymas į servisą galimas ir pasinaudojant Vilniuje esančiais „DPD Pickup“ savitarnos siuntų terminalais – klientas automobilį pastato aikštelėje, o raktą įdeda į šalia esantį terminalą. Detales suderinus nuotoliniu būdu, automobilį iš aikštelės paima ir atgal pristato „Toyota“ atstovybės darbuotojai.

Bandomieji važiavimai – be pardavėjo

Dėl saugumo pakito ir bandomųjų važiavimų, naujų bei naudotų automobilių apžiūros metodika. Patys automobiliai autorizuoto „Toyota“ atstovo Vilniuje „Mototoja“ salonuose yra nuolat dezinfekuojami, o klientai vidų apžiūrėti gali naudodami apsaugines priemones. Norint automobilį pavairuoti, bandomasis važiavimas bus suorganizuotas laikantis maksimalių saugumo reikalavimų.

„Bandomojo važiavimo metu klientas važiuoja vienas, tačiau su juo nuolat bendraujama telefonu naudojant laisvų rankų įrangą, dažnai pardavėjas važiuoja iš paskos kitame automobilyje“, – teigė „Mototoja“ pardavimo vadovas Gediminas Jekenta.

Pardavėjas su klientu bendrauja laikydamasis bent 2 metrų atstumo. Susitarus dėl automobilio bandymo, pasirašoma sutartis ir klientas gali į jį sėsti. Pardavėjas pasiūlo maršrutą ir, jei turi galimybę, kitu automobiliu seka iš paskos, o ryšį su klientu palaiko su „Bluetooth“ laisvų rankų įrangos sujungtu telefonu. Klientui grįžus, jo išbandytas automobilis yra dezinfekuojamas specialiu ozono aparatu.

„Mototoja“ salone įsigyto automobilio perdavimas taip pat galimas be kontakto su pardavėju. Visa informacija klientui pageidaujant gali būti pateikta telefonu ar el. paštu, o automobilio funkcijos paaiškintos vaizdo skambučiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai