Daugiausiai panaudotų dyzelinių automobilių pernai iš Vokietijos iškeliavo į Italiją (apie 22 tūkst. vienetų), Austriją (21,3 tūkst.) ir Prancūziją (daugiau nei 16,5 tūkst.).
Panaudotų dyzelinių automobilių eksportas iš Vokietijos išaugo dėl vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo ir jo sukeltų padarinių. Kaip pastebi „Deutsche Welle“, kai kurie miestai po skandalo ėmė riboti tokių automobilių eksploataciją, o patys vokiečiai juos perka itin vangiai ir paprastai tik tuomet, jei gauna dideles nuolaidas.
Labiausiai panaudotų dyzelinių automobilių eksportas iš Vokietijos 2017-aisiais išaugo į Ukrainą (136 proc.) ir Kroatiją (89,6 proc.). Tyrimą atlikusio instituto profesorius Christianas Kille teigia, kad tokį prieaugį Ukrainoje lėmė panaudotų automobilių importo taisyklių pasikeitimai.
C.Kille pažymi, kad į Ukrainą ar Kroatiją vokiečiai parduoda daugiau senesnių modelių automobilių, o daugiau kainuojantys naujesni modeliai dažniau pirkėjus suranda Vakarų ar Pietų Europoje.