Visgi Vokietijai sekėsi geriau nei Jungtinei Karalystei, kur naujų automobilių pardavimai smuko 97 proc., ar Prancūzijai, kur šis rodiklis sumažėjo 89 procentais.
Balandis buvo pirmas mėnuo, pademonstravęs „visą koronaviruso padarinių rimtumą automobilių rinkai“, – sakė automobilių importuotojų asociacija VDIK prezidentas Reinhardas Zirpelis.
„Klientų poreikis naujoms transporto priemonėms šiuo didžiulio neapibrėžtumo laikotarpiu beveik visiškai žlugo“, – pridūrė jis.
Kaip ir pardavimai, automobilių gamyba balandžio mėnesį smuko 97 proc. ir sudarė tik 10 900 transporto priemonių, pranešė automobilių gamintojų asociacija VDA.
Gamyba „nukentėjo stipriau nei bet kada nuo 1949 metų, kai buvo įkurta federalinė respublika“, pridūrė VDA.
Nuo metų pradžios iki balandžio 30 dienos Vokietijoje pagaminta tik milijonas automobilių – 38 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Antradienį kanclerės Angelos Merkel vadovaujami ministrai ir automobilių pramonės lyderiai nepasiekė susitarimo dėl paskatų priemonių gyvybiškai svarbiam sektoriui, kuriame dirba apie 800 000 žmonių.
Bendrovių vadovai reikalavo paramos grynaisiais perkant naujus automobilius schemos, panašios į tą, kuri buvo pasiūlyta per 2008–2009 metų finansinę krizę.
Visgi kai kurie ekonomistai, politikai ir aplinkos apsaugos aktyvistai nepritaria schemai, kuri, jų teigimu, rodo neveiksmingą ir lėtą automobilių gamintojų perėjimą prie ekologiškesnių energijos šaltinių.