- Kaina: 166 005 eurai (573 182 Lt)
- Pagaminimo metai: 2011-11
- Kėbulo tipas: sedanas
- Rida: 2 500 km
- Degalai: benzinas
- Darbinis tūris: 4395 cm3
- Galia: 560 AG (412kW)
- Spalva: balta
- Pavarų dėžė: automatinė
- Vairas: kairėje
- Pardavimo vieta: Vokietija
- Vietų skaičius: 5
- Durys: 4/5
- Degalų sąnaudos: vidutinės – 9,9 l/100 km, mieste – 14 l/100 km, užmiestyje – 7,6 l/100 km
- Ypatumai: odinis salonas, „Bluetooth“ sąsaja, CD ir MP3 grotuvas, centrinis užraktas, klimato kontrolė, kruizo kontrolė, šildomos ir elektra valdomos sportinės sėdynės, elektra valdomi langai, spalvotas ekranas, navigacija, borto kompiuteris, parkingo davikliai, stoglangis, lengvo lydinio ratlankiai, sportinė pakaba, ABS, ESP, lietaus daviklis, „Xenon“ žibintai.
Parduodamo automobilio skelbimą rasite paspaudę čia.
BMW M5 yra turtingiausia istorija galintis pasigirti sedanas. Jis pradėtas gaminti prieš daugiau nei 30 metų kaip E24 „ryklys“, o šiandien pro BMW gamyklos vartus išrieda jau penktosios kartos M5.
Kuo jis išskirtinis? Naujausias BMW M5 yra pirmasis šios serijos atstovas, turintis variklį su turbina. Netgi su dviem. 560 AG iš atmosferinės jėgainės išgauti būtų sunku, tačiau turbininis variklis su tuo susidoroja.
Prieš BMW M5 pasirodymą buvo nemažai kalbama, kad jis bus varomas visais keturiais ratais, tačiau tai ir liko gandais, kurie nusikels į kitos kartos M5 premjerą. Jau 560 AG atrodo daugokai vos dviems varančiams ratams, o naujos kartos M5 bus dar galingesnis.
Tai vienas galingiausių dviem ratais varomų sedanų visame pasaulyje, tad juo domisi ir nemažai „tiuningo“ kompanijų. Vienos tobulinimo kompanijos „Hamann“ kurtą BMW M5 radome parduodamą Vokietijoje už praktiškai dvigubai didesnę kainą nei paprastas M5 - „tiuningo“ paketai kainuoja.