„Volkswagen Amarok“ pripažintas „geriausios veislės darbiniu arkliu“

„Volkswagen“ komercinės klasės flagmanas „Amarok“ triumfavo Prancūzijoje vykusiuose šių metų Tarptatiniuose pikapų apdovanojimuose („International Pick-up Award 2018“). Tai jau antroji tokia šio modelio pergalė. 2010 m. šį titulą pelnė ir naujojo „Amarok“ pirmtakas. Tai pirmasis ir vienintelis pikapas, šį apdovanojimą laimėjęs antrą kartą.
„Volkswagen Amarok“
„Volkswagen Amarok“ / Gamintojo nuotr.

Kaip sako komercinių „Volkswagen“ automobilių prekės ženklo valdybos narys dr. Eckhard Scholz, gamintojas nuolat kelia sau tikslą vairuotojams pasiūlyti pačius geriausius sprendimus, padedančius pagerinti jų darbo bei kasdienio gyvenimo kokybę.

„Esame labai dėkingi už šį apdovanojimą. Jaučiamės pagerbti, kad nusipelnėme tokios garbingos tarptautinių ekspertų komisijos įvertinimo. Mums tai yra patvirtinimas, kad mūsų vizija yra aktuali ir reikalinga. Kurdami naująjį „Amarok, įsiklausėme į klientų pageidavimus, suteikėme automobiliui daugiau galios, didesnį sukimo momentą bei dar geresnį pravažumą, važiuojant bet kokiu paviršiumi“, – teigia jis.

Iš 25 žiniasklaidos atstovų sudaryta komisija naująjį „Amarok“ modelį gyrė dėl pasiekto balanso tarp „sunkaus darbo ir gero poilsio“ bei prilygino jį „geriausios veislės darbiniam arkliui“. Aiškiai išreikšti dizaino elementai, puiki apdaila ir fantastiški vairavimo pojūčiai – tai pagrindiniai argumentai, lėmę komisijos sprendimą.

Modelis išsiskiria ir savo patogumu. Dvigubo dydžio kabinoje vietos pakanka net penkiems žmonėms – šiame segmente tai išskirtinė savybė. Vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio „ergoComfort“ sėdynės yra pažymėtos Vokietijos sveikos nugaros asociacijos AGR logotipu ir užtikrina maksimalų komfortą. Žiniasklaidos atstovai atkreipė dėmesį ir į unikalią aštuonių greičių automatinę pavarą bei itin plačias pasirenkamų V6 variklių specifikacijas.

Visgi Tarptautinių pikapų apdovanojimų komisijos narius labiausiai sužavėjo „Amarok V6“ galimybės kelyje ir bekelėje. Jie netgi atkreipė dėmesį, jog „subtilus ir elastingas variklio darbas, turėtų tapti nauju standartu šiame segmente“. Pabrėžiamas ir dar vienas privalumas: apkrovos „Volkswagen Amarok V6“ automobiliui nesukelia jokių sunkumų, o platus 3 litrų TDI variklių pasirinkimas (nuo 120 iki 190 kW) patenkina bet kokius klientų galios ir sukimo momento pageidavimus.

Antrosios kartos „Amarok“ su V6 varikliais jau sulaukė puikių įvertinimų ne tik iš automobilių ekspertų, bet ir iš vairuotojų. Iki šių metų spalio pabaigos „Volkswagen“ jau pagamino 65 200 šio modelio automobilių (palyginimui, per tokį patį praėjusių metų laikotarpį – 57 000). Per metus gamybos apimtys išaugo 13,2 proc.

Tarptautinį apdovanojimą pikapams kas 2-3 metus skiria Tarptautinio metų furgono vertinimo komisija (IVotY – International Van of the Year), sudaryta iš 25 žurnalistų, atstovaujančių skirtingoms šalims. Nominuoti automobiliai vertinami nepriklausomai vienas nuo kito, pagal iš anksto parinktus kriterijus.

„Volkswagen“ komercinių automobilių prekės ženklas

„Volkswagen“ komercinių automobilių padalinys yra atsakingas už lengvųjų komercinių automobilių kūrimą, gamybą bei pardavimus. Rinkai tiekiami tokie modeliai, kaip „Transporter“, „Caddy“, „Crafter“ ir „Amarok“.

Atsižvelgdami į klientų poreikius, „Volkswagen“ komercinių automobilių padalinio specialistai kuria moderniausias automobilių koncepcijas, telematinius ir logistikos sprendimus, kuriais siekiama taupaus išteklių naudojimo ir maksimalaus efektyvumo.

2016 m. padalinys pardavė daugiau nei 480 000 lengvųjų komercinių automobilių, pagamintų Hanoverio (D), Poznanės (PL), Vžesnios (PL) ir Pačeko (ARG) gamyklose. „Volkswagen“ komercinių automobilių padaliniuose visame pasaulyje dirba apie 21 000 žmonių. Vien Hanoverio gamykloje yra 14 200 darbuotojų, iš kurių daugiau nei 650 – praktikantai, dar 67 asmenys turi dvigubą išsilavinimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis