Sausį bendrovė sutiko prisipažinti kalta ir sumokėti bendrą 4,3 mlrd. JAV dolerių dydžio baudą, kad sureguliuotų pretenzijas dėl vartotojų apgaulės Jungtinėse Valstijose jos gaminamuose automobiliuose įdiegiant specialią programinę įrangą, leidusią klastoti oro taršos duomenis.
„Volkswagen“ labai gailisi dėl tokio elgesio, kuris sukėlė dyzelinę krizę, – išplatintame pranešime sakė kompanijos atstovė Jeannine Ginivan. – Susitarimai, kuriuos pasiekėme su JAV valdžia, atspindi mūsų ryžtą imtis priemonių dėl netinkamo elgesio, kuris prieštarauja visoms vertybėms, kurias „Volkswagen“ laiko svarbiomis.“
Pagal susitarimą su JAV teisingumo departamentu, Vokietijos bendrovės trejus metus privalės samdyti nepriklausomą stebėtoją, kuris stebės, kad bendrovė laikytų reikalavimų.
Pagal susitarimą su JAV teisingumo departamentu, Vokietijos bendrovės trejus metus privalės samdyti nepriklausomą stebėtoją, kuris stebės, kad bendrovė laikytų reikalavimų.
Penktadieninis prisipažinimas yra dalis bendro paketo veiksmų, kurių „Volkswagen“ ėmėsi Amerikoje. Bendrovė jau sutiko išmokėti jos gamintų automobilių savininkams, pardavėjams ir aplinkosaugos projektams 17,5 mlrd. JAV dolerių.
Vadinamasis „dyzelgeitas“ kilo 2015 metų rugsėjį, kai buvo išsiaiškinta, jog net vienuolikoje milijonų visame pasaulyje parduotų „Volkswagen“ grupės gamybos automobilių buvo įdiegta speciali programinė įranga, leidusi klastoti šių automobilių oro taršos duomenis.