Tai kas perka „ID.3“ elektromobilius?
Už „VW“ pardavimus atsakingas „VW“ vadovas Jürgenas Stackmannas teigia, kad pirmiausiai – jaunesni žmonės.
„ID.3 domina vidutiniškai 10 metų jaunesnius pirkėjus, palyginus su su mūsų tipiniu Europos pirkėju, kuris yra 58-erių metų amžiaus“, – teigia Jürgenas.
Dar įdomiau yra tai, kad iš 37 000 iš anksto „ID.3“ elektromobilius užsisakiusių klientų net 85 proc. jų nei karto nėra įsigiję „VW“ kompanijos automobilio. Tai bus jų pirmasis „VW“ automobilis.
Tai atrodo dramatiškas pokytis, lyginant su įprastu pirkėjo modeliu. Pavyzdžiui, 85 proc. naujo „VW Golf“ modelio pirkėjų anksčiau jau yra turėję ankstesnės kartos „golfą“.
J.Stackmannas išskyrė ir dar tris „ID.3“ elektromobilius perkančių žmonių kategorijas:
- miesto ir šalia jų gyvenantys žmonės;
- vyrai, save apibūdinantys, kaip besidomintys „technikos naujovėmis“;
- ir tie, kuriems tai bus antrasis „namų ūkio automobilis“.
„VW“ šių metų pradžioje turėjo problemų su „ID.3“ programine įranga ir dėl to buvo priversti atidėti pirmuosius elektromobilių pristatymus pirkėjams iki rugsėjo-spalio. Nepaisant to, J.Stackmannas įsitikinęs, kad šiais metais „VW“ pirkėjams pristatys 60 000 – 70 000 elektromobilių.
Prie didžiulio susidomėjimo „ID.3“ elektromobiliais prisideda ir taikoma pirkėjams dosni subsidijų sistema. Vokietijoje už elektromobilį skiriama 9 480 eurų subsidija, iš kurios 3 480 kompensuoja pats automobilių gamintojas.
Dabar „ID.3“ pirkėjai gali rinktis iš 6 elektromobilių versijų: „Life“, „Style“, „Business“, „Family“, „Tech“, „Max“ ir „Tour“.
Po jomis visomis slepiasi vadinamasis „ID.3 Pro Performance“, tad ir šios versijos turi 58 kWh baterijų sistemą, palaiko 125 kW DC krovimą, varomi galiniais ratais ir užtikrina 150 kW (200 AG) galią.
„VW“ teigia, kad pradinio lygio „Life“ versijos „ID.3“ elektromobilis kainuoja 37 788 eurų, o papildomų konfigūracijų, kaip LED šviesos, panoraminis stogas ir t.t., turintys „Style“ bei „Business“ kainuoja 40 946.
„Family“ modelis kainuoja 42 306, „Tech“ – kuriame jau yra liečiamas ekranas ir „premium garsas“ – kainuoja 44 810.
„Max“ versija su „masažinėmis kėdėmis ir adaptyvia kruizo kontrole“ kainuoja 43 680 eurų.
Kol kas nėra galimybės užsisakyti antros kartos „Tour“ modelio, kuris bus galingesnis – su 77 kWh baterijų sistema ir kainuos 45 917 eurų. „VW“ tvirtina, kad tai bus septintasis keturių durų „ID.3“ modelis, su didesne baterijų sistema.
„VW“ vadovas Herbertas Diessas tikisi, kad „ID.3“ elektromobiliai kompanijai leis ne tik tapti daugiausiai elektromobilių parduodančia, bet ir pačia vertingiausia kompanija pasaulyje.
„Per ateinančius 5-10 metų pačia vertingiausia kompanija taps mobilumą [elektromobilius, autonomines sistemas ir pan.] siūlanti įmonė. Tai gali būti „Tesla“, „Apple“ ar „Volkswagen“, – teigė Herbertas Diessas.