„Volkswagen“ Baltijos šalyse pirmą kartą pristatys koncepcinį „ID.Buzz“ automobilį

Sekdama savo „Volkswagen 2025+“ strategija, kompanija planuoja iki 2025 m. rinkai pristatyti daugiau nei 30 elektrinių automobilių modelių ir taip tapti tvaraus mobilumo ir vairavimo sprendimų lydere, rašoma pranešime.
„Volkswagen ID.Buzz“
„Volkswagen ID.Buzz“ / Gamintojo nuotr.

Įgyvendinant šią strategiją, „Volkswagen“ modernizuos visą savo pardavimų tinklą, įskaitant ir prekės ženklo atstovybes. Šią savaitę Taline bus atidarytas moderniausias ir pirmasis aptarnavimo ir pardavimų centras Baltijos šalyse, kuris jau dabar pasirengęs aptarnauti „Volkswagen ID.“ elektrinius automobilius. Šia proga, šią savaitę „Volkswagen“ pristatys koncepcinį elektrinį automobilį „ID.Buzz“. Visi besidomintys šį automobilį atstovybėje galės pamatyti spalio 25 ir 26 dienomis.

Renginio metu, koncepcinis elektromobilis „ID.Buzz“ bus pirmą kartą demonstruojamas ne garsios automobilių parodos metu. Šis konceptas paremtas legendinio „Volkswagen T1“ dizainu. „ID.Buzz“ modelis ateityje taps pirmuoju visiškai elektriniu ir savavaldžiu furgonu. Serijinė šio modelio gamyba ir pardavimai prasidės 2022 m.

Automobilis unikalus savo moduline MEB platforma, kuri taps pagrindu visiems ateities „Volkswagen“ elektriniams automobiliams. Priešingai, nei įprasta rinkoje, ji nėra tiesiog elektrifikacijai pritaikyta benzinu varomų automobilių platforma ir buvo kurta panaudojant naujausias technologijas galvojant apie baterijas ir elektrinius variklius. Tai leidžia „Volkswagen“ optimaliai išnaudoti savo technologinį potencialą. Be to, ši platforma bus pritaikoma ypač plačiam modelių spektrui – nuo kompaktinių automobilių iki visureigių ir furgonų. Ši platforma taip pat leis sumažinti ID šeimos elektromobilių kainą ir padarys juos prieinamus kiekvienam. „Volkswagen“ planuoja, kad ID automobiliai kainuos tiek, kiek tos pačios klasės modeliai su dyzeliniais varikliais.

„Visos kalbos apie savavaldžius automobilius ir netaršius individualius mobilumo sprendimus paprastam vartotojui atrodo kaip tolima ateitis, todėl esame labai laimingi, galėdami Baltijos šalyse pristatyti „Volkswagen“ ateities viziją. ID yra svarbus etapas vystant technologijas – tai bus pirmasis pilnai prie tinklo prijungtas ir visiškai funkcionalus elektromobilis, kurį galės įpirkti milijonai žmonių. Jau dabar galime pažvelgti į automobilius, kuriuos vairuosime ateityje“,- teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.

Nors reikės dar keleto metų, kol pamatysime „ID.Buzz“ Vilniaus gatvėse, pirmieji ID serijos modeliai bus pristatyti kitą vasarą, o rinkoje pasirodys 2020 m. pradžioje.

„Volkswagen“ e-ateities strategija paremta augančiu naujų ir atnaujintų atstovybių tinklu Baltijos šalyse, o naujas aptarnavimo ir pardavimų centras Taline – tik vienas iš daugelio tokių. Iki 2020 m., kuomet pasirodys pirmasis ID automobilis, visos „Volkswagen“ atstovybės bus atnaujintos tam, kad atitiktų naujausius reikalavimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis