Jis atkreipė dėmesį į puikius bendruosius Europos rezultatus ir informavo apie rezultatyvias priemones, kurių imamasi šiuo metu didžiausius iššūkius keliančiose Pietų Amerikos ir Rusijos rinkose. Atskira ataskaitos eilute paminėti ir daugiau negu puikūs Baltijos šalių pardavimų rezultatai, aptariamą laikotarpį pasireiškę dviženkliu tiek įvykdytų pardavimų, tiek artimiausiam laikotarpiui priimtų išankstinių užsakymų skaičiaus augimu.
Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius Europoje parduota 582 000 vnt. (467 800 vnt., +2,5 proc.), tame skaičiuje 318 100 vnt. (298 400 vnt., +6,6 proc.) – Vakarų Europoje, išskyrus Vokietiją. Vokietijoje aptariamu laikotarpiu parduota 198 100 vnt. (184 100 vnt., +7,6 proc.). Centrinėje ir Rytų Europoje parduota 65 900 vnt. (85 300 vnt., -22,8 proc.). Rusijoje parduota 24 300 vnt. (45 800 vnt., -47 proc.).
Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse per 4 mėnesius parduota 972 000 vnt. (993 400 vnt., -2,2 proc.), tame skaičiuje 899 400 vnt. (921 400 vnt., -2,4 proc.) parduota Kinijoje (įskaitant Hong Kongą).
Šiaurės Amerikoje realizuota 185 100 vnt. „Volkswagen“ automobilių(184 400 vnt. +0,4 proc.), tame skaičiuje 109 200 vnt. (118 200 vnt. -7,5 proc.) – JAV. Pietų Amerikoje parduota 167 400 vnt. (207 700 vnt., -19,4 proc.), tame skaičiuje 126 100 vnt. (165 400 vnt., -23,8 proc.) – Brazilijoje.
Baltijos šalyse per 4 pirmuosius šių metų mėnesius iš viso parduota 1 698 vnt. (1 475 vnt., +10 proc.).
„Volkswagen“ Baltijos šalyse užima maždaug 10 proc. automobilių rinkos. Estijoje parduota 513 vnt. (487 vnt., +5,3 proc.), Latvijoje – 600 vnt. (470 vnt., +27,7 proc.), o Lietuvoje – 585 vnt. (518 vnt., +12,9 proc.).
Balandžio pabaigos duomenimis Visose Baltijos šalyse pateikta 2 325 išankstiniai užsakymai (2005 užs., + 13,8 proc.). Vertinant pagal modelius, daugiausiai užsakyta „Volkswagen Passat“ – net 1277 užs. (417 užs., +86,1 proc.).
Palyginimui, per visus 2014 m. Baltijos šalyse parduoti 1 123 „Volkswagen Passat“ automobiliai.