Elektromobiliai čia laukiami
Beveik be garso važiuojantys ir CO2 emisijomis aplinkos neteršiantys organiško dizaino ID. šeimos elektromobiliai puikiai dera Kuršių nerijos gamtos fone. Ši harmonija buvo itin svarbi „Volkswagen“ atstovams. Anot jų, Nida naujųjų elektromobilių pristatymui pasirinkta neatsitiktinai – tai viena gražiausių ir žaliausių Lietuvos vietų, o jos gamta itin trapi.
„Turime saugoti šią vietą, o viena iš priemonių, pavyzdžiui, gali būti pasirinkimas atvykti čia ekologišku transportu ir išvengti taršos didinimo. Džiaugiamės, kad Neringos savivaldybė taip pat palaiko elektrinio mobilumo progresą – ne tik palaikė mūsų pasiūlytą idėją įkurti elektromobilių paviljoną Nidoje, bet ir jau kurį laiką skatina į Kuršių neriją vykti su elektra varomais automobiliais. Būtent pasirinkus elektrifikuotą transportą nėra taikoma visiems kitiems automobiliams galiojanti vietinė rinkliava“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
Naujasis ID.3: išvaizdesnis ir aptakesnis
Po ID.3 debiuto praėjus dviem su puse metų šis populiariausias gamos modelis buvo iš pagrindų atnaujintas. Elektromobilis dabar atrodo sportiškiau – tokį įvaizdį leidžia sukurti pakeisto oro įsiurbimo angos ir naujo dizaino variklio gaubtas. Pakeistas priekinio buferio dizainas, montuojamos oro tiekimo angų užsklandos ir lygūs originalaus stiliaus ratlankiai ne tik suteikė automobilio išvaizdai daugiau dinamiškumo, bet drauge leido pagerinti aerodinamiką.
Elektromobilis dabar atrodo sportiškiau.
Visi ID.3 modeliai komplektuojami su LED priekiniais žibintais, o papildomai klientams siūlomos „IQ.Light“ technologijos LED matricos šviesos. Gale dėmesį atkreipia originalaus dviejų sekcijų galiniai žibintai. Stabdžių šviesos įsižiebia „X“ forma, o posūkio signalai nuvilnija nuo vidaus į išorę. Komplektuojant ID.3 nuo šiol galima rinktis visiškai naują akį traukiančią metalizuotą „Dark Olive Green“ spalvą, prie kurios puikiai dera kontrastinga juoda spalva dažomas automobilio stogas.
Kokybę užtikrinantys pokyčiai
Antros kartos ID.3 interjere vyrauja tvarumo tema. Apdailoje visiškai nėra iš gyvūnų gaunamų medžiagų, o sėdynės ir durelės aptrauktos „Artvelours Eco“ mikropluoštu. Iš bent vieną kartą perdirbto plastiko pagaminti apmušalai po naudojimo vėl 71 proc. gali būti pakartotinai perdirbami. Atsižvelgiant į klientų atsiliepimus, centrinė konsolė ir vidiniai durelių paviršiai buvo padengti minkštesne medžiaga, pergalvotas durų rankenėlių ir porankių dizainas.
Svarbiausi naujos ID.3 multimedijos elementai – 13,4 centimetrų (5,3 colio) prietaisų skydelis ir 30,5 centimetro (12 colių) įstrižainės centrinis jutiklinis ekranas. Pastarajame galima patogiai valdyti navigaciją, telefono programėles, muziką, pagalbines sistemas ir automobilio nustatymus. Svarbiausią informaciją vairuotojui taip pat pateikia ID.3 diegiamas papildytosios realybės projekcinis ekranas. Greitis, kelio ženklai ir navigacijos nuorodos yra projektuojamos dešimties metrų atstumu priešais automobilį.
Naujajame ID.3 bus montuojamas laiko patikrintas 150 kW (204 AG) galią ir 310 Nm sukimo momentą išvystantis sinchroninis elektros motoras. Energiją jam tieks 58 arba 77 kWh efektyvios talpos baterijos. Su talpesne iš jų komplektuojamo „ID.3 Pro S“ viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia 558 kilometrus (WLTP). Mažesnę bateriją turintis „ID.3 Pro Performance“ be sustojimo gali nuvažiuoti iki 426 kilometrų (WLTP) atstumą.
Veiklos ir tėvams, ir vaikams
Kuršių marių pakrantėje įsikūrusiame „Volkswagen“ paviljone Nidos gyventojai ir kurorto svečiai visą mėnesį galės ne tik susipažinti su naujos kartos ID.3 modeliu, bet ir apžiūrėti ir kelyje išbandyti kitus prekių ženklo elektromobilius – miesto visureigį ID.4 ir mikroautobusą „ID. Buzz“.
Nuo liepos 27 d. šalia „ID. Buzz“ paviljono lankytojai galės susipažinti ir su legendiniu T1 autobusiuku, hipių judėjimo ir laisvės simboliu, padėjusiu pagrindą šios dienos „Volkswagen“ autobusiukams.
Penktadienių ir šeštadienių rytais čia itin laukiamos šeimos su vaikais – būtent mažiesiems ir jų šėlsmui bus atiduota visa erdvė Nidos centre. O vaikų pramogomis ir užsiėmimais rūpinsis kūrybiškumo ugdymo studija „Kuria vaikai“ bei vaikų švenčių organizavimo komanda „Linksmas lagaminas“.
„Volkwagen Passenger Cars“ veikia daugiau nei 140 rinkų pasaulyje, o gamybą vykdo 29-iuose fabrikuose 12-oje valstybių. 2022-aisiais „Volkwagen“ iš viso klientams pristatė 4,6 mln. automobilių. Populiariausiais tapo „Polo“, „T-Roc“, „T-Cross“, „Golf“, „Tiguan“ ir „Passat“, taip pat elektromobiliai ID.3, ID.4, ID.5 ir ID.6. Pernai klientams visame pasaulyje pristatyta daugiau nei 330 tūkst. elektromobilių. „Volkswagen“ visame pasaulyje dirba daugiau nei 170 tūkst. žmonių. Įmonės strategija ACCELERATE skatina ją tapti geidžiamiausiu tvaraus mobilumo prekės ženklu.
2022-aisiais „Volkwagen“ iš viso klientams pristatė 4,6 mln. automobilių.
„Møller Mobility Group AS“ priklausanti „Møller Baltic Import SE“ yra „Audi“ automobilių importuotoja Latvijoje ir Lietuvoje bei „Volkswagen“ automobilių importuotoja Baltijos šalyse. „Møller Baltic Import“ apyvarta 2021 m. siekė 235 mln. eurų, o pelnas – 1 mln. eurų. „Møller Mobility Group AS“ yra motininė visos grupės kompanija, turinti daugiau negu 4000 darbuotojų Norvegijoje, Švedijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. „Møller Mobility Group“, kurios bendra apyvarta viršija 36 mlrd. Norvegijos kronų (3,5 mlrd. eurų), yra viena iš pirmaujančių automobilių kompanijų Šiaurės Europoje. Grupės veikla apima „Volkswagen“, „Audi“, „Škoda“, „Seat“, „Cupra“ ir „Volkswagen“ komercinių transporto priemonių importą, pardavimus, įsigijimo finansavimą ir mobilumo sprendimus.