„Volkswagen“ Europoje nebeprekiaus automobiliais su vidaus degimo varikliais

Vokietijos automobilių gamybos kompanija „Volkswagen“ sekmadienį pranešė planuojanti tarp 2033 ir 2035 metų nutraukti Europoje to paties prekės ženklo automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą.
„Volkswagen ID.4“ elektromobilis
„Volkswagen ID.4“ elektromobilis / VW nuotr.

Šiuo metu automobilių gamybos milžinė aktyviai vysto elektrinius modelius ir juda jų gamybos ir prekybos linkme.

„Volkswagen“ prisijungė prie kitų automobilių gamintojų, kurie pastaruoju metu ima skelbti terminus, kada ketina nutraukti automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą, kad galėtų atitikti vis griežtėjančius aplinkosaugos reikalavimus. Itin aktyviai elektrinių automobilių gamybą „Volkswagen“ ėmė vystyti po vadinamojo „dyzelgeito“.

„Volkswagen“ valdybos narys, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą, Klausas Zellmeris Bavarijos laikraščiui „Muenchner Merkur“ sakė, kad toks sprendimas „pavers mūsų visą automobilių parką CO2 neutraliu vėliausiai iki 2050“.

„Europoje mes paliksime automobilių su vidaus degimo varikliais rinką tarp 2033 iki 2035“, – sekmadienį laikraščio paskelbtame interviu sakė kompanijos atstovas.

Jo teigimu, pokyčiai planuojami „šiek tiek vėliau Jungtinėse Valstijose ir Kinijoje. Šiek tiek ilgiau viskas truks Pietų Amerikoje ir Afrikoje dėl politinių sąlygų ir infrastruktūros stokos“.

Kovą „Volkswagen“ nurodė siekianti, kad elektromobiliai iki 2030 metų sudarytų 70 proc. kompanijos pardavimų Europoje.

Verta paminėti, kad „Volkswagen“ grupei priklausanti bendrovė „Audi“ taip pat praėjusią savaitę pranešė ketinanti nuo 2026 metų į rinką paleisti tik elektromobilius, o iki 2033 metų planuoja galutinai nutraukti automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą.

Švedijos bendrovė „Volvo“ anksčiau nurodė planuojanti tik elektromobiliais prekiauti nuo 2030 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis