Pasitaiko problemų dėl pavarų dėžės, radiatoriaus ir pagrindinio variklio diržo, kurį patariama keisti daug dažniau, nei gamintojas deklaravo. Gerą VW vardą vis dėlto saugo daugybė pranašumų: standartinės keturios oro pagalvės, cinkuotas kėbulas, ESP sistema.
Viduje vairuotojus dažnai erzina klibančios sėdynės, barškantis plasttikas, streikuojantys langų kėlikliai. Gerai bent tai, kad automobilio labai paprasta konstrukcija, todėl jį taisyti yra pigu ir lengva.
Variklių gama didelė: nuo 1,4 iki 3,2 litro. Dažniausias – 1,9 dyzelinis su turbina, kurio galingumas 90 AG. Jie taupūs – tik 5,5 l/100 km.
VW sėkmės istorija įrodo, kad „Golf“ yra gera mašina, tačiau laikai keičiasi ir patikimumo lentelėse dominuoti nori kiti gamintojai.
„Toyota Corolla“ – vienas iš patikimiausių automobilių pasaulyje. Servisuose šiuos automobilius išvysime tik dėl periodinės apžiūros. Tobulų nėra, pasitaiko ir smulkmenų, dėl kurios erzina ir „Toyota“: barškantis prietaisų skydelis, perdegančios pagrindinės lemputės, prastos kokybės įsiurbimo kolektorius.
Vietos salone tikrai daug, tik gaila, kad bagažinė maža – vos 289 litrai. Variklių gama nėra tokia plati kaip vokiečių, tačiau išsirinks kiekvienas. Nerekomenduojama rinktis automobilio su 1,4 varikliu. Jis nėra blogas, tiesiog degalų sąnaudos beveik tokios pat kaip 1,6, o galios skirtumas jaučiamas didelis.
Vargu ar „Corolla“ savininkas ras priežastį parduoti savo automobilį, todėl perkant naudotą reikia gerai apžiūrėti.
„Corolla“ yra visai kitokia nei „Golf“. „Toyota“ – patikima ir retai gendanti mašina, kurios eksploatacija yra gan brangi, o „VW Golf“ – paprastas automobilis, kuris turi daugiau trūkumų, bet juos labai pigiai gali pašalinti net mėgėjas.