Po gaubtu priekyje – 300 AG galios TSI variklis. „Volkswagen“ tikina, kad jis 30 AG galingesnis, bet 18 proc. ekonomiškesnis už pirmtaką. Šalia jo – mechaninė 6 laipsnių pavarų dėžė arba rekomenduotina, tačiau papildomai užsakoma, 6 laipsnių DSG automatinė. Trauką visiems varantiems ratams skirsto „4Motion“ visų ratų pavara su penktosios kartos „Haldex“ sankaba.
„Volkswagen Golf R“ su mechanine pavarų dėže iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 s (ankstesnis modelis – per 5,7s.), o komplektuotas DSG transmisija – per 4,9 s. Maksimalus greitis – 250 km/val. Skelbiama, kad vidutinės degalų sąnaudos nuo 8,5 sumažėjo iki 7,1 litro benzino 100 km kelio, o CO2 taršą – nuo 199 iki 165 g/km. Su DSG transmisija vidutinės degalų sąnaudos siekia 6,9 l/100 km kelio, o CO2 tarša – 159 g/km.
Specialiai šiam modeliui buvo sukurti buferiai, nauji durelių slenksčiai ir įspūdingi 18 colių lengvo lydinio ratlankiai. Automobilio puošia ir ksenoniniai žibintai su „dvigubos U“ formos juostele išdėstytais dienos šviesos LED diodais, tamsiai raudonos spalvos galiniai LED žibintai bei keturi masyvūs chromo spalvos išmetimo sistemos atvamzdžiai.
Salone vyrauja tekstilės ir natūralios odos apmušalų derinys. Priekyje įrengtos sportinės sėdynės, oda aptrauktas sportinis vairaratis su apšvietimu, automatinė oro kondicionavimo sistema ir lietimui jautrus multimedijos valdymo ekranas.
Modelis bus siūlomas su trijų arba penkių durų hečbeko kėbulu. Prekybos salonuose visoje Europoje jis turėtų pasirodyti paskutinį šių metų ketvirtį arba 2014-ųjų pradžioje.