15min žurnalistas Žilvinas Pekarskas pastebi, kad ID.3 – pirmasis ant elektromobilių platformos surinktas VW. Kitaip tariant, „nuo nulio“ sukurtas būti elektromobiliu. Nes ankstesni modeliui („Up!“, „e-Golf“) buvo pritaikyti EV reikmėms.
„Kai pirmą kartą pamačiau ID.3 gamykloje Volfsburge, iš nuostabos žandikaulis atvėpo. Taip, eksterjeras futuristinis ir pagavus. Tačiau vidaus minimalizmas – čia jau skonio reikalas. Man jis per kuklus. Tačiau naujajai vairuotojų kartai, pasirodo, jis visi patiko.
Skaičiau, kad pirmieji ID.3 pirkėjai nelabai žinojo, kas yra „Golf R“ ar „Passat Variant“. Jiems buvo svarbu ekologija ir automobilio junglumas. O šiuos poreikius VW ID.3 puikiai tenkina“, – sako rubrikos Gazas.lt redaktorius Žilvinas Pekarskas.
BALSUOKITE: Kas taps „15min metų elektromobiliu“? Sprendžiate jūs
Jo nuomone, šis elektromobilis puikiai tinka kasdieniams poreikiams. Ir, kai pasirodys jo mažesnis brolis ID.2, jaunoji karta arba pavieniai keliautojai taip pat turėtų greitai jį pamėgti – už paprastumą ir lengvą valdymą.
„Man patinka, kaip apsisuka ID šeimos elektromobiliai. Dėl galinių varančiųjų, priekiniai ratai pasisuka labai patogiai. Todėl ID.3 apsisukimo spindulys – tik 10,3 m. Palyginimui – „Tesla Model 3“ – 11,8 m. Todėl šis automobilis populiarus dalijimosi platformose – jį lengva perprasti ir patogu manevruoti“, – sako žurnalistas.
Jį lengva perprasti ir patogu manevruoti
Beje, pasinaudojus APVA siūloma parama gryniesiems elektromobiliams įsigyti, naujo elektromobilio kainą galima sumažinti 5 tūkst. eurų, naudoto – 2,5 tūkst. eurų (daugiau informacijos APVA puslapyje). Jei reikia įsirengti elektromobilių įkrovimo prieigą, pasidomėkite galimybe gauti tam paramą - čia.
Penki įdomūs faktai apie „Volkswagen ID.3“ pagal DI
1. Pirmasis MEB platformos automobilis. „Volkswagen ID.3“ yra pirmasis modelis, sukurtas ant naujos „MEB“ (Modular Electric Drive Matrix) platformos, kuri buvo specialiai sukurta elektromobiliams. Ši platforma leidžia optimaliai išdėstyti baterijas ir variklius, užtikrinant geresnį svorio balansą ir erdvesnį interjerą.
2. Važiavimo nuotolis. ID.3 siūlomas su įvairiomis baterijų talpos galimybėmis, leidžiančiomis vairuotojams pasirinkti modelį pagal savo poreikius. Priklausomai nuo pasirinktos baterijos, ID.3 gali nuvažiuoti nuo 330 iki 550 kilometrų vienu įkrovimu (pagal WLTP ciklą). Tai suteikia lankstumą tiek mieste, tiek ilgesnių kelionių vairuotojams.
3. Minimalistinis ir modernus interjeras. ID.3 pasižymi švariu ir minimalistiniu interjero dizainu, kuriame dominuoja skaitmeniniai ekranai ir liečiami valdikliai. Galima versija su papildytos realybės (AR) „head-up“ ekranu. Tokia projekcija pateikia vairuotojui svarbiausią informaciją tiesiai prieš akis. Ši technologija ne tik rodo greitį, navigacijos instrukcijas ir vairavimo pagalbos funkcijų įspėjimus, bet ir suteikia „dinamišką“ navigacijos patirtį, kai rodyklės tiesiogiai nurodo, kur reikia sukti, tarsi jos būtų tiesiai ant kelio.
4. Greitas įkrovimas. „Volkswagen ID.3“ palaiko greito įkrovimo technologiją, leidžiančią įkrauti bateriją iki 80 proc. vos per 30 minučių naudojant greitojo įkrovimo stotelę.
5. Ekologiškas gamybos procesas. „Volkswagen“ deda dideles pastangas, kad ID.3 gamyba būtų kuo tvaresnė. Automobilio gamybos procese naudojama žalia energija, o pati baterija yra gaminama stengiantis mažinti anglies dvideginio pėdsaką. Be to, įmonė siekia kompensuoti likusius emisijos kiekius, kad ID.3 būtų visiškai neutralus CO2 emisijos atžvilgiu per visą jo gamybos procesą.
„eJudėjimo“ festivalis – rugpjūčio 22 d.
Ne taip seniai elektromobiliai buvo fantastinių filmų rekvizitai, o dabar jų vis daugiau rieda mūsų šalies keliuose. Tiesa, apie tokias transporto priemones dar sklando nemažai mitų ir ne vienas vairuotojas susimąsto, ar jomis važiuoti apskritai apsimoka. Sužinoti, kaip yra iš tiesų, vilniečius ir miesto svečius jau netrukus pakvies išskirtinis renginys – „eJudėjimo“ festivalis.
Naujienų portalo 15min ir „Ignitis“ organizuojamas „eJudėjimo“ festivalis vyks rugpjūčio 22 d.
Festivalio metu elektromobilių naudotojai dalinsis savo patirtimi, ekonomistai skaičiuos, ar elektromobilis apsimoka, o ekspertai, automobilių bandytojai ir žinomi žmonės diskutuos apie šios transporto rūšies praktiškumą ir ekologiškumą.