Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen ID.3“ „kandžiojasi“: elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą

Haris Metcalfe'as – labai garsus automobilių žurnalistas, žinomas dėl to, kad 1998 metais sukūrė entuziastams puikiai pažįstamą žurnalą „Evo“. Naujausioje savo apžvalgoje H.Metcalfe'as pažvelgė į „Volkswagen ID.3“ galimybes ir šis elektromobilis jam patiko. Išskyrus vieną nesklandumą – ID.3 įkando žurnalistui į pirštą.
Elektromobilis Volkswagen ID.3
Elektromobilis Volkswagen ID.3 / Gamintojo nuotr.

Jei esate automobilių entuziastas, pristatinėti Hario Metcalfe'o jums tikrai nereikia. Kitiems pasakysime, kad šis britų žurnalistas nuo ankstyvos vaikystės domisi dviratėmis ir keturratėmis transporto priemonėmis ir tikriausiai turi vieną didžiausių automobilių žurnalų kolekcijų pasaulyje.

Anksčiau jis dalyvavo įvairiuose mėgėjiškuose automobilių sporto renginiuose, o 1998 metais kartu su keliais kitais automobilių žurnalistais įkūrė žurnalą „Evo“. Pats H.Metcalfe'as dažnai sako, kad niekada nesitikėjo, kad tas žurnalas taps tokiu garsiu veikėju automobilių pasaulyje ir atvers tiek durų. Tačiau tapo ir atvėrė.

H.Metcalfe'as paliko „Evo“ 2013 metais ir tapo „Jaguar Land Rover“ padėjėju įkuriant ypatingų automobilių diviziją „JLR Special Operations“. Taip pat pradėjo aktyviau pildyti savo „Youtube“ kanalą „Harry's Garage“. H.Metcalfe'o kolekcijoje dabar – daug įspūdingų automobilių – „Ferrari Testarossa“, „Lamborghini Espada“, „Lotus Esprit“, „Rolls Royce Silver Shadow“ ir daug kitų.

Naujausioje savo apžvalgoje HMetcalfe'as pažvelgė į „Volkswagen ID.3“ – greičiausiai svarbiausią naują šios markės automobilį. ID.3 oficialiai parodytas 2019 metais, o šiemet šie automobiliai jau pasiekė pirkėjus. ID.3 yra maždaug „Golf“ dydžio hečbekas, pirmasis didelės ID šeimos narys.

Norėdama įsiterpti į elektromobilių rinką ir kartu po dyzelgeito skandalo nusiplauti savo vardą „Volkswagen“ investavo 33 milijardus eurų. Taigi, natūralu tikėtis, kad ID.3 bus labai kokybiškas automobilis. Ypač turint omenyje, kad pirmieji ID.3 kainuoja apie 42 tūkstančius eurų (bent jau tas, kurį apžvelginėja H.Metcalfe'as).

Tačiau apžvalga nebuvo tokia sėkminga. Visų pirma, aštri durelių apdailos detalė įpjovė į vyro pirštą. Sužeidimas nebuvo didelis, nors kraujo buvo nemažai. Bet kuriuo atveju, automobilis neturėtų „kandžioti“ savo vairuotojo.

Be to, galiausiai užstrigo ID.3 multimedijos ekranas. Žinoma, būtent tada, kai vairuotojui prireikė GPS navigacijos pagalbos. Ir neatsigavo tol, kol nebuvo paliktas pailsėti porai valandų.

H.Metcalfe'as šiuos nesklandumus apibūdino kaip nepriimtinus tokios kainos automobiliui. Jam taip pat nepatiko salono medžiagos (tai yra visai atskira tema, kodėl elektromobilių gamintojai atsisako prabangių medžiagų ir tai pateikia kaip ekologišką sprendimą) bei grafinis paveikslėlis ant automobilio kėbulo šono.

Tačiau nepaisant to, H.Metcalfeas mano, kad ID.3 yra geras automobilis. Ir jį lengva rekomenduoti – jei jo vienu įkrovimu įveikiamas atstumas (priklausomai nuo baterijos pagal WLTP ciklą – 330, 420 ar 550 km) yra suderinamas su jūsų gyvenimo ritmu, „Volkswagen ID.3“ jums turėtų patikti. Aišku, jei tik nepradės kandžiotis.

VIDEO: Volkswagen ID.3 real-world review. How far can VW's benchmark EV really go on one charge?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai