Elektromobiliai įkraunami pakankamai dažnai, todėl svarbu, kad jie turėtų patogias ir tvirtas įkrovimo lizdo dureles. Gamintojai dabar jomis stengiasi pasirodyti, siekdami sukurti įdomiausią jų atsidarymo-užsidarymo mechanizmą. Jutiminiai mygtukai, automatinis durelių slinkimas aukštyn ar į šoną – visa tai tėra žaislai. tačiau „Volkswagen ID.4“ jų neturi. Šio elektromobilio įkrovimo lizdą dengia gana paprastos durelės.
Žmogiškos klaidos ir tokius daiktus gali greitai sugadinti. Vienas „Volkswagen ID.4“ vairuotojas „Youtube“ kanale „ID.Furkan“ papasakojo apie apgadintų ID.4 įkrovimo durelių remonto kaštus.
Tos durelės greičiausiai buvo apgadintos įkrovimo stotelėje. Nors problema buvo ne tokia jau didelė, jos remontas kainavo 450 eurų. Pačios durelės kainavo 50, tačiau jų dažymas pareikalavo dar 60 eurų. Apgadintas mechanizmas kainavo 140 eurų, įlenkimas – 130 eurų. Pridėkite darbą ir kelias smulkmenas ir gausite tuos 450 eurų.
Ar tai didelė suma? Na, tai yra naujas automobilis, todėl naudotų detalių paimti tiesiog nėra iš kur. Profesionalūs kėbulo remonto darbai visada kainuoja nemažai, nes jiems reikia įgūdžių ir išmanymo. Tai nėra susiję su tuo, kad tai – elektromobilis. Degalų bako durelių remontas taip pat kainuotų nemažai.
Tačiau tai verčia susimąstyti, kiek kainuotų kur kas brangesnių durelių taisymas? Su laiku visi mechanizmai dėvisi ir genda. Žinoma, įmantrus įkrovimo lizdo dangtelis džiugina akį ir primena apie technologinę pažangą, ant kurios pečių stovi elektromobiliai. Bet kartu tai – dar vienas dalykas, kuris suges.
„Porsche Taycan“ lizdo durelės:
„Audi e-tron“ lizdo durelės (0:24):