Stebėtojų tarybos patvirtintame plane VW taip pat nurodo, kad per ateinantį dešimtmetį sukurs iki 75 visiškai elektrinių ir apie 60 hibridinių transporto priemonių modelių, palyginti su 70 jau suplanuotų abiejų tipų modelių.
„Volkswagen“ „investuos į mobilumo ateitį“, – pranešime pažymėjo pirmininkas Hansas Dieteris Poetschas.
„Be elektrinio mobilumo negalėsime laimėti kovos su klimato kaita,“ – pridūrė „Volkswagen“ vadovas Herbertas Diessas.
Grupė teigė planuojanti iki 2029 metų parduoti 26 mln. elektrinių transporto priemonių, taip pat maždaug 6 mln. hibridinių transporto priemonių, tikėdamasi, kad tai padės pasiekti naujus Europos anglies dioksido išmetimo tikslus.
Be to, planuojama parduoti maždaug 6 mln. hibridinių transporto priemonių.
Platforma MEB
Nuo kitų metų automobilių gamintojos, siekdamos išvengti didžiulių baudų, privalo sumažinti išmetamo anglies dioksido vidurkį iki 95 gramų kilometrui visose Europos Sąjungoje parduodamose transporto priemonėse.
„Pasieksime griežčiausias Europos ribas nuo 2020 metų“, – pažadėjo H.Diessas.
VW siekia aplenkti varžoves ir suprojektavo modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), kuri bus naudojama daugybėje transporto priemonių, pradedant nuo masinei rinkai skirtos serijos „ID.3“.
Iš 29 mln. elektromobilių pardavimų, kuriuos VW planuoja pasiekti per ateinantį dešimtmetį, 20 mln. bus transporto priemonės su MEB.
Vokietijos automobilių gamintoja privalės skirti dideles lėšas pertvarkytų esamas gamyklas elektromobiliams gaminti – penkias Vokietijoje, vieną JAV, vieną Čekijoje ir dvi Kinijoje.
Sutelkdama dėmesį į elektrifikaciją, grupė siekia atversti naują veiklos puslapį po brangiai ir jos piniginei, ir reputacijai atsiėjusio „dyzelgeito“ skandalo.
Kilus minėtam skandalui, VW prieš ketverius metus pripažino, jog neteisėtai įdiegė programinę įrangą, klastojusią taršos duomenis bandymų metu, 11 mln. dyzelinių transporto priemonių visame pasaulyje.
Sudėtinga rinka
Be to, bendrovės vadovas H.Diessas teigė, kad „atsižvelgdami į blogėjančią ekonominę padėtį, taip pat stengiamės padidinti savo produktyvumą, efektyvumą ir išlaidų bazę, kad užtikrintume tikslų įgyvendinimą“.
Praėjusį mėnesį VW pranešė esanti įsitikinusi, jog pasieks iškeltus finansinius tikslus, nepaisant blogesnių parduotų transporto priemonių skaičiaus prognozių, įspėdama, jog „transporto priemonių rinkos trauksis greičiau, nei manyta daugelyje regionų“.
Pasaulinis ekonomikos augimo lėtėjimas, kurį sukėlė prekybos karai ir neapibrėžtumas dėl „Brexito“, ypač smarkiai paveikė automobilių pramonę, kaip ir didžiulės išlaidos, susijusios su perėjimu prie elektrinių automobilių gamybos.
Pastaraisiais mėnesiais bendrovė paskelbė, kad vien VW prekės ženklo darbuotojų skaičius sumažės 5–7 tūkstančiais.
Tuo tarpu bendrovės vadovai penktadienį taip pat atkreipė dėmesį į sudėtingą patronuojamosios bendrovės „Audi“ padėtį, kuri pranešė apie mažėjančius pardavimus, pajamas ir veiklos pelną per pirmuosius devynis 2019 metų mėnesius.
Nuo balandžio „Audi“ vadovaus buvęs BMW pirkimo vadovas ir inžinierius Markusas Duesmannas, kuris taip pat prisijungs prie visos grupės vykdomosios valdybos.
„Audi“ labiau nei kitos Vokietijos gamintojos nukentėjo dėl praėjusiais metais Europos Sąjungoje įvestų naujų išmetamųjų teršalų bandymo standartų, žinomų kaip WLTP.
„Audi“ taip pat padidino išlaidas naujoms technologijoms, įskaitant akumuliatorines elektrines ir hibridines transporto priemones, susiejimo ir autonominio vairavimo technologijoms.