„Volkswagen“ imasi „Misijos T“: kompanijos vadovas suformavo grupę svarbiausiam konkurentui įveikti

Kai 2015 metais Herbertas Diessas tapo „Volkswagen“ vadovu, jo laukė nelengva užduotis. Po dyzelgeito skandalo reikėjo iš naujo išrasti „Volkswagen“ tapatybę. Dabartiniai laikai yra ne ką ramesni, nes prieš akis yra dar didesnis iššūkis. Jam įveikti H.Diessas suformulavo „Misiją T“.
Atnaujintas „Volkswagen Tiguan“
Atnaujintas „Volkswagen Tiguan“ / Volkswagen nuotr.

Blogo įraše H.Diessas atskleidė, kad jo ir jo komandos pastangos reformuoti „Volkswagen“ nebuvo tokios paprastos. Visų pirma, reikėjo išbristi iš labai brangaus ir stipriai „Volkswagen“ reputacijai pakenkusio emisijų skandalo. Ir reikėjo surasti naują plėtros kryptį. Ją padiktavo ne tik itin taršių automobilių gamintojo įvaizdis, susiformavęs dėl klastotų emisijų testų rezultatų, bet ir pats laikmetis. Kitaip tariant, VW suka link elektromobilių.

2020-ųjų balandį H.Diessas suorganizavo šį tą, ką būtų galima pavadinti kūrybinėmis dirbtuvėmis. Pats jis tai pavadino „Misija T“, kur T yra nuo žodžio „Tesla“. Pagrindiniai „Volkswagen“, „Audi“ ir „Porsche“ vadovai kūrė strategijas, nukreiptas į konkurenciją su „Tesla“ – kompanija, kurią H.Diessas mato kaip pagrindinę savo konkurentę.

3 dienas 31 svarbus „Volkswagen“ grupės vadovas diskutavo apie tai, kaip kompanija galėtų pavyti ir, galiausiai, aplenkti „Tesla“. H.Diessas pabrėžė, kad „Tesla“ jaunumas, susikoncentravimas į technologijas ir darbas energingoje Silicio slėnio aplinkoje yra didžiausi kompanijos privalumai. „Tesla“ gali daryti viską kitaip ir naujai, nes kompanijai nereikia saugoti savo tapatybės, galvoti apie tradicijas ar ilgai gaminamus pelningus modelius. „Misijos T“ tikslas – pasivyti „Tesla“ iki 2024-ųjų.

Susirinkime buvo nuspręsta, kad „Volkswagen“ reikia mažiau biurokratijos. „Volkswagen“ nori lankstesnės, greičiau į pokyčius reaguojančios organizacinės struktūros. Pirmasis automobilis, kuris bus sukurtas naudojant tokią filosofiją, bus „Project Artemis“ – naujas „Audi“ automobilis, kuris turėtų būti itin efektyvus.

Diessas teigia norėtų, kad „Volkswagen“ veiktų kaip koks startuolis – greitai ir drąsiai. Tačiau senos ir labai didelės kompanijos dažnai yra labai inertiškos tokiems pokyčiams, todėl bus įdomu pamatyti, ar jie dabartinėje „Volkswagen“ struktūroje yra apskritai įmanomi. Senas žmogus gali apsivilkti aptemptus džinsus, bet dėl to netaps jaunatviškas ir stilingas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis