Programinę įrangą planuojama koreguoti 1,2, 1,6 ir 2 litrų darbo tūrio EA189 varikliams. Tokių darbų atlikimo laiko normatyvas – mažiau, nei pusė valandos. Be to, 1,6 litro darbo tūrio varikliams priešais įsiurbimo kolektorių būtina įrengti srauto keitiklį. Šių darbų atlikimo laiko normatyvas, įskaitant programinės įrangos atnaujinimą – mažiau, nei 45 minutės.
Įdiegus šias priemones, automobiliai visiškai atitiks galiojančius taršos standartus ir nebus jokios neigiamos įtakos variklio galiai bei degalų sąnaudoms.
Įdiegus šias priemones, automobiliai visiškai atitiks galiojančius taršos standartus.
Klientų patogumui sukurtas specialų interneto tinklapį, kuriame „Volkswagen“ ir „Audi“ klientai galės pasitikrinti, ar jų automobiliams aktuali ši dyzelinių variklių korekcija. Norintys gauti išsamią informaciją klientai gali tinklapyje http://recall.volkswagen.lt arba http://recall.audi.lt įvesti automobilio identifikavimo numerį ir užsiregistruoti, kad su jais būtų susisiekta dėl apsilankymo „Volkswagen“/„Audi“ serviso centre, kur ir bus atliktos korekcinės priemonės. Jos atliekamos visus 2016 metus.
Šiuo metu jau prasidėjo „Volkswagen Amarok“ su 2.0 TDI varikliu patikros kampanija. Įdiegus naują variklio valdymo programinę įrangą, šis automobilis atitiks EU5 taršos standartą.
„Volkswagen“ esminis tikslas – užtikrinti, kad reikiamų priemonių įdiegimas nepablogintų automobilio degalų sąnaudų, variklio keliamo triukšmo lygio ir variklio galios bei CO2 taršos parametrų. „Volkswagen Amarok“ atveju Vokietijos federalinė autotransporto žinyba patvirtino, jog šie tikslai pasiekti.
Per keletą ateinančių savaičių bus paskelbta „Volkswagen Passat“ ir kitų modelių su 2.0 TD varikliais patikros kampanija. 1,2 litro darbinio tūrio automobilių patikros kampanijos numatytos antrajame šių metų ketvirtyje. Šių kampanijų ciklą užbaigs trečiajam 2016 m ketvirčiui numatyta automobilių su 1,6 l darbinio tūrio varikliais patikra.