Tik LG mano, kad SK tas paslaptis vis tiek kažkaip pavogė, todėl jau kurį laiką tarp kompanijų verda aršūs teisiniai ginčai. Ir panašu, kad LG juos gali laimėti. Tai reikštų, kad SK negalės į JAV importuoti kai kurių savo produktų, kurių taip laukia „Volkswagen“ ir „Ford“ gamyklos.
„Volkswagen“ ir „Ford“ pasikliauja SK produkcija. Tiesą sakant, nauja SK gamykla Džordžijoje, turinti pradėti gamybą 2022 metais, yra statoma specialiai „Volkswagen“ elektromobilių linijai. SK taip pat tieks baterijas elektriniams „Ford“ pikapams. Taigi, dabar „Volkswagen“ ir „Ford“ reiškia susirūpinimą, kad aplink SK produkciją sukurti planai gali būti pasmerkti teisinių ginčų.
LG ir SK konfliktas sprendžiamas JAV Tarptautinės prekybos komisijoje (ITC). LG nori apginti savo intelektinę nuosavybę, tačiau tuo pačiu nori nusikratyti ir stipraus konkurento. Apribojimai SK reikštų, kad LG liks didesnė JAV rinkos dalis.
Abu automobilių gamintojai kreipėsi į ITC, prašydami, kad „SK Innovation“ būtų leista ir toliau tiekti baterijas bei kitus komponentus. „Volkswagen“ pareiškė, kad bet kokios galimos nuobaudos SK neturėtų sukelti žalų jos klientams. „Volkswagen“ potencialų tiekimo grandinės sutrikdymą vadina katastrofišku.
Tuo tarpu „Ford“ apeliuoja į visuomenės interesą. SK gamykla reikštų daugybę naujų darbo vietų. Pasak „Ford“, tai būtina išsaugoti, ypač COVID-19 pandemijos akivaizdoje. Be to, darbo galėtų netekti ir elektromobilių gamyklų darbuotojai, jei tiekimo grandinės nutrūkimas iš tikrųjų būtų katastrofinis.
Žinoma, tai yra argumentai su sukryžiuotais pirštais – „Ford“ nori priminti ITC, kad nuobaudos neturėtų paveikti visuomenės, bet iš tikrųjų nori pridengti savo kailį.