Ženevos automobilių parodoje bus pademonstruoti „up! Beats“ ir „Polo beats“ konceptai, kuriuose sumontuota aukštos klasės 300 W galios garso sistema. Nors šie automobiliukai „Volkswagen“ modelių hierarchijoje dabar turi koncepto statusą, vėliau jie greičiausiai taps pagal užsakymą patiekiamais vienetiniais modeliais.
Komentuodamas šį bendradarbiavimą, „Volkswagen“ marketingo direktorius Jürgenas Stackmannas pabrėžė, jog JAV garso aparatūros gamintojas „BeatsAudioTM“ yra vienas iš „feisbuko“ kartos jaunimo atstovams žinomiausių muzikos aparatūros prekinių ženklų. Neatsitiktinai ir mažiausios klasės „Volkswagen“ automobiliais daugeliu atvejų važinėja irgi jauni žmonės.
Jis taip pat patikino, kad šių automobilių išskirtinė įranga neapsiribos vien tik aukštos klasės 300 W galios 8 kanalų stiprintuvu ir neprilygstamą skambesį užtikrinančiais garsiakalbiais. Iš išorės modelių išskirtinumą pabrėš naujo dizaino 15 colių lengvo lydinio ratlankiai „Radial”, „beatsdesign“ emblemos, su kėbulo spalva įdomiai kontrastuojantys galinio vaizdo veidrodėlių korpusai, prabangūs durelių slenksčių antdėklai, įdomaus dizaino prietaisų skydelis, išraiškingas salono apmušalų ir sėdynių užvalkalų spalvinis sprendimas ir net linksmai dekoruoti saugos diržai.
Be to, „Volkswagen The Polo beats“ modelyje bus galima rinktis 16 colių lengvo lydinio ratlankius „Syenit“ ir agresyviai juodos spalvos radiatoriaus groteles. Salone vairuotoją ir keleivius pasitiks pakeistos formos beats dizaino sėdynės ir su jomis puikiai derantys durelių puošybos elementai bei natūralia oda aptrauktas vairas.
JAV garso technikos gamintoją „Beats Electronics“ 2008 m. įsteigė hiphopo muzikantas ir prodiuseris Dr. Dre, sudrebinęs pasaulį naujausiomis ausinėmis. Vėliau bedrovės asortimentą papildė garsiakalbiai, įvairūs „Bluetooth“ srautinės muzikos grotuvai, nešiojamos garso sistemos. Be to, bendrovė valdo ir srautinės muzikos paslaugų teikimo interneto svetainę.