Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ jau dirba prie naujojo „ID Vizzion“ sedano: „Passat“ daugiau nebus?

Po „ID.3“ hečbeko, „ID.4“ krosoverio ir būsimo „ID.5“ kupė krosoverio „Volkswagen“ dabar kuria savo „ID Vizzion“ koncepcinio sedano versiją, siekdamas, kad elektra varoma transporto priemonė būtų parduodama 2023 m. Gamintojas ją vysto kodiniu pavadinimu „Aero-B“, rašo „Automotive News Europe“.
„Volkswagen ID Vizzion“
„Volkswagen ID Vizzion“ / Volkswagen nuotr.

„Volkswagen“ inžinieriai siekia, kad gamybinė „ID Vizzion“ versija naudotų 84 kWh akumuliatorių, kad WLTP bandymo metu būtų galima pasiūlyti įspūdingą 700 kilometrų nuvažiuojamą atstumą.

Be to, 200 kW įkrovimas leistų transporto priemonei per 10 minučių įsikrauti tiek, kad galėtų įveikti 230 kilometrų atstumą.

„Volkswagen“ ketina pasiūlyti galiniais ir visais varomais ratais varomą elektrinį sedaną. Anot „Automotive News Europe“, su visais varomais ratais automobilis galėtų pasiekti 100 km/val. greitį per 5,6 sekundės. Galinės pavaros versija padidintų laiką iki 8,5 sekundės.

Komanda daug dėmesio skiria kėbulo formavimui, kad būtų užtikrintas maksimalus aerodinaminis efektyvumas. Taigi, tikimasi mažo pasipriešinimo koeficiento ir minimalaus priekinio skerspjūvio ploto.

„Vizzion“ koncepcija debiutavo 2018 m. Ženevos automobilių parodoje. Tuo metu „Volkswagen“ pristatė 111 kWh baterijų paketą, siūlantį 665 kilometrų nuovažiuojamą atstumą. Dėl efektyviai išnaudotos erdvės buvo didelis salonas su keturiomis sėdimomis vietomis. 2019 m. įmonė parodė „ID Space Vizzion“ universalo koncepciją, kuri iš esmės buvo tokia pati, išskyrus išplėstą stogą.

„Automotive News Europe“ teigimu, „Volkswagen“ ketina su ID.6 pagaliau pakeisti „Passat“ ir „Arteon“ savo Europos serijoje. „Passat“ universalas ten liktų prieinamas, tačiau pirkėjai, kurie pirmenybę teiktų elektromobiliams, galėtų gauti „ID Space Vizzion“ gamybinę versiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?