Šeštos kartos mikroautobusas nelabai pasikeitė nuo T5, tačiau įgavo keletą aštresnių kėbulo linijų bei LED žibintus.
Naujasis „Transporter“ sulaukė naudingų patobulinimų ir naujovių viduje. Automobilio priekinis stiklas nuo šiol bus šildomas, adaptyvi kruizo kontrolė (patobulintas autopilotas), taip pat sistema „Dynamic Cruise Control“ (liet. – dinaminė važiavimo kontrolė), kuri siūlo tris važiavimo pasirinkimus – komfortišką, normalų ir sporto (nors nelabai suprantame, kam autobusiukui sporto režimas).
Kaip ir visi „Transporter“ pirmtakai, automobilis bus kuriamas dviejų tipų: komercinis ir keleivių pervežimui („Multivan“). Atrodo, kad kelionės „Multivan“ automobiliu bus dar patogesnės ir jaukesnės.
Variklių pasirinkimas – ganėtinai platus. Tinkamą variklį galėsite pasirinkti iš 2 litrų darbo tūrio dyzelinio variklio, kuris turės keturias modifikacijas, išvystančias 83, 101, 148 ir 201 arklio galias, o taip pat galėsite rinktis ir analogiško litražo benzininį variklį su 148 arba 201 arklio galiomis.
Kaina ivardijama truputį mažesnė negu T5 modelio – komercinės paskirties „Transporter“ bus galima įsigyti nuo 23 tūkst. eurų, o keleivinis „Multivan“ kainuos nuo 29 tūkst. eurų.