Labai išvaizdus elektrinis hečbekas išlaikė savo agresyvų dizainą ir yra pagamintas ant „VW“ elektromobiliams skirtos MEB platformos.
„Cupra el-Born“ interjeras yra sportiškas ir gana minimalistinis. Kompanija tvirtina, kad pagrindiniai akcentai buvo dedami „į kokybę ir rafinuotumą. Panaudotos aukščiausios kokybės perdirbtos medžiagos.“
„Seat“ taip pat atnaujino „Cupra el-Born“ specifikacijas.
„Cupra el-Born pasižymi moderniausiomis technologijomis, tokiomis, kaip Head-up ekranu su papildyta realybe. O dėl labai efektyvios 77 kWh baterijų sistemos (bruto: 82 kWh), vienu įkrovimu automobilis galės nuvažiuoti iki 500 km. Dėka palaikomo greitojo baterijų įkrovimo, Cupra el-Born per 30 min. įkraus tiek energijos, kad galės nuvažiuoti bent 260 km.“, – tvirtinama kompanijos pranešime.
Skamba šauniai ir atrodo, kad „Cupra el-Born“ yra labai panašių specifikacijų, kaip ir aukštesnės klasės VW ID.3.
Žinoma, „Cupra el-Born“ turi ir skirtumų. Vienas iš pavyzdžių: nors ir sukurtas ant tos pačios MEB plaftormos, tačiau būtent „el-Born“ buvo sukurta „dinaminė sportinės važiuoklės valdymo sistema“ (DCC Sport).
„Cupra el-Born“ bus gaminami „VW“ Cvikau gamykloje, Vokietijoje. Ten pat, kur šiuo metu yra gaminami ID.3 elektromobiliai. „Cupra el-Born“ gamyba prasidės kitais metais.
Deja, bet kol kas nėra aišku, kiek kainuos šis elektrinis hečbekas, tačiau galima pabandyti nuspėti. Jei bazinis ID.3 elektromobilis po aplinkosauginių subsidijų kainuoja apie 23 500 eurų, tai vargiai ispaniškų genų „Cupra el-Born“ bus brangesnis. Greičiau priešingai.