„Nors dalis 2015 m. iššūkių niekur nedingo, esame visiškai patenkinti metų pradžios rezultatais. Be abejo, mūsų laukia nelengvi metai, ypač tai pasakytina apie valdymo struktūros reorganizavimą atliekančius vadovaujančius darbuotojus ir serviso centrų specialistus,” – primindamas tiek kai kuriose pasaulio rinkose siaučiantį ekonomikos sunkmetį, tiek pernai metų dyzelinių variklių skandalo atgarsius kalbėjo „Volkswagen“ marketingo direktorius ir popardaviminio aptarnavimo priemonių vadovas Jürgenas Stackmannas.
Jis taip pat patikino, kad dyzelinių variklių korekcijai visiškai pasiruošta ir klientai dėl tokio neplanuoto vizito į serviso centrus patirs kaip galima mažiau nepatogumų. Nors daugelio rinkų rezultatai sausį su minuso ženklu, bendras rezultatas vertintinas teigiamai.
Pasibaigusį sausio mėnesį visoje Europoje parduota 121 100 vnt. (-2,6 proc.) „Volkswagen“ automobilių. Tame skaičiuje Vokietijos rinkoje parduota virš 40 000 vnt.
Dėl nesiliaujančio pardavimų kritimo Rusijoje, bendri Centrinės ir Rytų Europos pardavimai sumenko 6,3 proc.
38 600 vnt. (-7,6 proc.) sausį parduota Šiaurės Amerikoje. Situacija Pietų Amerikoje išlieka įtempta.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione iš viso parduota daugiau nei 32 tūkstančiai automobilių. Iš šio skaičiaus Kinijoje parduota per 30 0000 vnt. (+15,4 proc.).
Komentuodamas pardavimus Kinijoje, J.Stackmannas pabrėžė, kad tai kryptingų pastangų įveikti toje rinkoje esantį įsisotinimą rezultatas.