Kiekvienas prekybos atstovas, kurių Vokietijos kompanija Jungtinėse Valstijose turi daugiau nei 650, gaus vidutiniškai po 1,85 mln. JAV dolerių. Šios lėšos turėtų padengti jų išlaidas, susijusias su automobilių pardavimo sunkumais bei reputaciniais nuostoliais.
Anksčiau San Francisko teismas preliminariai patvirtino sprendimą, kuriuo remiantis „Volkswagen“ jos automobilių pirkėjams sumokės 14,7 mlrd. JAV dolerių už tai, kad automobiliuose buvo įrengta nelegali programinė įranga, leidusi klastoti taršos duomenis. Dabar galutinė suma padidėjo 1,2 mlrd. JAV dolerių. Teismas susitarimą galutinai patvirtins spalio 18 d.
Lėšos turėtų padengti jų išlaidas, susijusias su automobilių pardavimo sunkumais bei reputaciniais nuostoliais.
Į dyzelinių automobilių taršos skandalą „Volkswagen“ įsivėlė praėjusių metų rugsėjį, kuomet JAV aplinkosaugos agentūra (EPA) nustatė, jog Vokietijos koncernas savo gaminamuose automobiliuose su dyzeliniais varikliais įdiegė kompiuterines programas, kurios automobilio skleidžiamos taršos patikros metu dirbtinai sumažina rezultatą. Dėl to JAV valdžia liepė „Volkswagen“ iš rinkos atšaukti beveik pusę milijono automobilių, pagamintų 2009-2015 metais.
„Volkswagen“ įsipareigojo išpirkti automobilius su minėta programine įranga arba juos modifikuoti, kad jie atitiktų JAV ekologinius standartus. Nesvarbu, kokį variantą pasirinks pirkėjas, iš Vokietijos kompanijos jis gaus kompensaciją iki 10 tūkst. JAV dolerių.
„Volkswagen“ skelbia, kad taršos lygio rodiklius klastojanti programa buvo įdiegta 11 mln. automobilių dyzelinių visame pasaulyje.