Po „dyzelgeito“, automobilių gamintojas pradėjo gerokai rimčiau žvelgti į elektromobilių sektorių ir taip siekia susigrąžinti dalį prarastos reputacijos.
„VW“ kompanija pareiškė, kad iki 2025 metų ketina pagaminti 3 milijonus elektra varomų automobilių, kurie apims tokias markes, kaip: „VW“, „Audi“, „Porche“ ir kt. Tačiau didžiausias iššūkis yra baterijos.
Iš pradžių jie ketino statyti savo baterijų gamyklą ir taip išlaikyti aukštas elektromobilių gamybos apimtis, tačiau vėliau šių planų atsisakė. Vietoj to, „VW“ pasirašė su esamais elektromobilių baterijų gamintojais tiekimo sutartis, kurių vertė 48 milijardai dolerių.
Visgi, skelbiant šių metų antrojo ketvirčio finansinius rezultatus, „VW“ generalinis direktorius Herbert‘as Diess‘as pareiškė, kad nenori priklausyti nuo baterijų gamintojų. „Ilgalaikėje perspektyvoje turime nepriklausyti nuo kelių Azijos gamintojų“ – teigė „VW“ vadovas.
Jis taip pat pripažino, kad būtų racionalu jau dabar rimtai galvoti apie sekančios kartos baterijas, o konkrečiai – kieto būvio. Jos turėtų rinkoje atsirasti 2025-aisiais.
Ir panašu, kad Diess’as imasi sekančių žingsnių. Kaip praneša Vokietijos žurnalas „Manager Magazin“, „Volkswagen“ drauge su Korėjos baterijų gamintoju „SK Innovation“ Europoje ketina statyti baterijų gamyklą.
Naujoji partnerystė užtikrintų „VW“ baterijų poreikį ir papildytų jau pasirašytas milijonines baterijų tiekimo sutartis su kitais tiekėjais, kaip „LG Chem“ ir „Samsung SDI“.
Pristatydamas 3-iojo ketvirčio „Tesla“ finansinius rezultatus, jos direktorius Elon’as Musk’as teigė, kad vienas iš didžiausių „Tesla“ kompanijos konkurencinių pranašumų yra jų investicijos į baterijų gamyklą „Gigafactory 1“. Jis netgi paskatino kitus automobilių gamintojus daryti tą patį: „Aš raginu mūsų konkurentus daryti didžiules investicijas (į baterijų gamyklas aut. past.) ir tai darau jau gana seniai.“
Tad „VW“ kompanijai galutinai sutarus su „SK Innovation“ statyti baterijų gamyklą, kurios metiniai pajėgumai siektų bent keletą GWh, tokia baterijų gamykla jau darytų gana rimtą konkurenciją „Tesla“ baterijų gamyklai.
Kol kas dar nėra kažko konkretaus, dėl ko būtų jau aiškiai sutarusios kompanijos. Žinoma, tai dar tik derybų pradžia, bet turint galvoje, kad „VW“ kompanija yra pareiškusi, kad, atsižvelgiant į nuolat augančias elektromobilių gamybos apimtis ir tokių automobilių poreikį, iki 2025 metų reikės pastatyti dar 40 tokių baterijų gamyklų, kaip „Gigafactory 1“, galima tikėtis, kad „VW“ imsis tokio projekto.