Taigi „Volkswagen“ dar priartėja prie vadinamojo dyzelgeito istorijos pabaigos. Šis skandalas kilo prieš beveik dvejus metus įmonei pripažinus, kad ji maždaug 11 mln. automobilių buvo įrengusi specialią programinę įrangą, dėl kurios jos transporto priemonės atrodė ekologiškesnės negu iš tikrųjų yra.
Teisėjas Charles Breyeris iš San Francisko pareiškė, jog rengiasi išleisti potvarkį, kuriuo bus patvirtintas susitarimas, taikomas 2009–2016 metais pagamintiems automobiliams su 3 litrų dyzeliniu varikliu, įskaitant „Porsche“ ir „Audi“ markių transporto priemones.
Į susitarimą įtrauktas atitinkamų automobilių išpirkimas, remontas ir mokesčiai už išperkamosios nuomos nutraukimą, taip pat 225 mln. JAV dolerių, kurie bus skirti taršos mažinimo fondui.
Dėl šio susitarimo bendra suma, kurią „Volkswagen“ „dyzelgeito“ byloje turės sumokėti Šiaurės Amerikoje, padidėja iki daugiau kaip 22 mlrd. JAV dolerių.
Spalį teismas patvirtino susitarimą dėl rekordinės 15 mlrd. JAV dolerių kompensacijos, kuris taikomas maždaug 480 tūkst. „Volkswagen“ automobilių su 2 litrų dyzeliniu varikliu, kuriuose taip pat buvo įrengta programinė įranga, padėjusi klastoti taršos bandymų rezultatus.
Praėjusį mėnesį atskiroje baudžiamojoje byloje „Volkswagen“ dėl sukčiavimo buvo liepta sumokėti 2,8 mlrd. JAV dolerių baudą.