„Volkswagen“ pardavimai sausio mėnesį nežymiai smuktelėjo

„Volkswagen“ lengvųjų automobilių padaliniui praėję 2014-ieji buvo ypač permainingi – dviženklį augimą vienose rinkose neretai aptemdydavo ženklūs nuosmukiai kitose rinkose.
„Volkswagen Passat“ pristatytas Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre
„Volkswagen Passat“ pristatytas Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Apibendrinusi 2015 metų sausio mėnesio pardavimų rezultatus, „Volkswagen“ vadovybė konstatavo, jog ir šių metų pradžioje kartojasi pernykštės prekybos netolygumo tendencijos. Kaip tvirtina „Volkswagen“ keleivinių automobilių gamybos padalinio marketingo vadovas Christianas Klingleris, puikiai užsirekomendavę ir ne vieną aukštą žinovų įvertinimą pelnę nauji automobilių modeliai ir kitos stipriosios jų savybės neretai atsimuša į neigiamas atskirų rinkų tendencijas ir neapibrėžtumus. 

Sausio mėnesį „Volkswagen“ visame pasaulyje pardavė 507 100 vnt. automobilių (pernai per tą patį laikotarpį 521 600 vnt., -2,8 proc.). 

Visos Europos rinkose parduota 124 900 vnt. (126 100 vnt., -1 proc.). Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 66 100 vnt. (66 200 vnt.,  -0,1 proc.). 

Tuo tarpu Vokietijoje parduota 42 900 vnt. „Volkswagen“ automobilių (41 400 vnt., +3,4 proc.). Centrinėje ir Rytų Europoje parduota 15 900 vnt. (18 500 vnt., -14,2 proc.), iš kurių 6 200 vnt., (8 600 vnt., – 28,3 proc.) tenka Rusijos rinkai.

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione iš viso parduota 282 000 vnt. (285 300 vnt., -1,2 proc.), iš kurių 265 900 vnt. (267 800 vnt., -0,7 proc.) parduota Kinijoje (įskaitant Hong Kongą).

Šiaurės Amerikos regione pardavimai išaugo. Čia iš viso parduota 41 800 vnt.  (39 700 vnt., +5,3 proc.). JAV parduota 23 500 vnt. arba beveik tiek pat, kiek ir 2014-ųjų sausio mėn. 

Pietų Amerikoje parduota 45 200 vnt. (55 200 vnt., -18,1 proc.), iš jų Brazilijoje parduota 34 200 vnt. (40 300 vnt., -15,2 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis