Parodos lankytojai turi galimybę žvilgtelėti ir į netolimą autotransporto ateitį – pasigrožėti šios platformos pagrindu sukurtu koncepciniu elektromobiliu BUDD-e. Kitas „Volkswagen“ stendo eksponatas – taip pat naujos kartos elektromobilis „Volkswagen e-Golf Touch“, kuriame įdiegta naujos kartos automobilinių informacinių pramogų sistema, o ją sudaro didesni daugiafunkciniai ekranai ir nauja valdymo sąsaja su gestų valdymo funkcija. Daugelis šios sistemos elementų artimiausiais metais bus įdiegta serijinės gamybos „Volkswagen“ automobiliuose ir elektromobiliuose.
Las Vegase debiutuojantis BUDD-e visais ratais varomas konceptas pasižymi 235 kW (317 AG) bendros galios elektriniu pavaros mechanizmu, leidžiančiu viena akumuliatoriaus įkrova nuvažiuoti iki 533 km. Eigos akumuliatoriai įrengti paslėpti grindyse.
Primindamas, jog dabartinės kartos elektromobiliai ir įkraunami hibridai su viena akumuliatoriaus įkrova įveikia maždaug 50 - 200 km atstumą, parodos atidarymo iškilmėse kalbėjęs „Volkswagen“ koncerno direktorius Dr. Herbert Diess naująjį BUDD-e konceptą pavadino „esmine „Volkswagen“ koncerno ilgų distancijų mobilumo vizija”. Naujas ridos didinimo etapas bus maždaug 500 km viršijanti distancija, kuriai savo laboratorijose aktyviai ruošiasi daugelis didžiausių automobilių gamintojų.
Apibūdindamas naujos kartos MIB informacinių pramogų sistema komplektuotą „e-Golf Touch“ elektromobilį, „Volkswagen“ koncerno vadovas jį pavadino „labai netolimos ateities serijiniu automobiliu, kurio elektronikoje glaudžiai sąveikauja automobilių ir išmaniųjų telefonų valdymo sąsajos”.
Kalbėdamas apie karščiausią automobilizmo aktualiją – autonominius automobilius, Dr. H. Diess konstatavo, jog „autonominis mobilumas ateityje taps neatsiejama kasdieninio gyvenimo dalimi, o „Volkswagen“ inžinieriai nestokoja sumanymų, kaip įdiegti šias naujas technologijas ir pateikti jas klientams”.