Tačiau rudenį „ID.Buzz“ tikrai pasieks Baltijos šalis. Artėjant elektrinio mikroautobuso premjerai, jo kūrėjai pakvietė susipažinti su užkulisiais.
Kaip automobilio kūrėjams pavyko perkelti T1 mikroautobuso idėjas ir koncepcinio automobilio kontūrus? Kaip inžinieriai atliepė visus modernaus elektromobilio saugumo, komforto ir kasdienio praktiškumo reikalavimus? Ir kaip pavyko sustyguoti gamybą bei dalių poreikį, kad „ID.Buzz“ Hanoveryje būtų gaminamas ant tos pačios linijos, kaip T6.1 ir „Multivan“ modeliai? Visa tai atskleidžiama „Volkswagen Commercial Vehicles“ TV komandos pasakojime, kurį galite pamatyti čia.
Kuriant ID. šeimos mikroautobusą ir jo krovininę versiją svarbų vaidmenį atliko glaudus bendradarbiavimas bei darbų pasidalinimas tarp komandų, kad dizaineriai ir inžinieriai atlieptų visus jiems iškeltus reikalavimus. Septyneri metai patirties su „Bulli“ atsispindi ir „ID.Buzz“.
Štai kaip atrodė pirmoji 15min GAZAS pažintis su prototipu 2018 m. Taline:
Elektromobilis taip pat privalėjo būti ypač efektyvus. Prie to prisidėjo mažo pasipriešinimo MEB platformos elementai, aptakus kėbulas, geros ratų ir dugno aerodinaminės savybės. Visai tai leido pasiekti 0,285 cd oro pasipriešinimo koeficientą – mažiausią „Bulli“ šeimos istorijoje.
Pirmieji, rankomis surinkti, prototipai leido nuspręsti, ar numatytos techninės savybės ir kompiuterinės simuliacijos gali būti perkeltos į realų pasaulį. Kokybę padėjo užtikrinti testavimas: naujasis „ID.Buzz“ turėjo ištverti alinantį bandymų maratoną visoje Europoje ir pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis.
Jie vyko didžiuliame karštyje tiek sausame, tiek drėgname klimate, o vėliau – ir ekstremaliame šaltyje, vietose, kur dažnai net nėra asfaltuotų kelių. Po to sekė bandymai trasoje lietaus, sniego, ledo ir dulkėtomis sąlygomis siekiant patikrinti, kas gali prasiskverbti pro kėbulo sujungimus ir dugną bei sukelti problemų vėliau.
Tiek „ID.Buzz“, tiek „ID.Buzz Cargo“ montuojama daugiasvirtė galinė pakaba leidžia užtikrinti puikų valdymą net ir snieguotuose bei ledu padengtuose Skandinavijos keliuose. Minusinėje temperatūroje taip pat įvertinta medžiagų kokybė, elektros ir elektronikos sistemų darbas, važiuoklės balansas, šiluminis efektyvumas bei greitėjimas, stabdymas ir valdymas esant prastam sukibimui.
„Šis mikroautobusas visados pasižymėjo išskirtiniu praktiškumu, todėl turėjome išbandyti „ID.Buzz“ visomis įmanomomis sąlygomis. Motorai, skysčiai, kiekviena sistema ir valdymo detalė visados turi veikti nepriekaištingai. Tik atlikę šiuos bandymus galime užtikrinti, kad automobilis galės būti naudojamas visame pasaulyje“, – teigė „Volkswagen Commercial Vehicles“ techninių projektų vadovas Stefanas Lutzas.
Itin kruopščiai bandymai atlikti ir izoliuotomis sąlygomis, pavyzdžiui, šalčio kambaryje įvertinta, per kiek laiko nuo užvedimo atšyla apšalęs šoninis veidrodėlis. Paaiškėjo, kad veidrodėlių šildymo sistema -20 laipsnių temperatūroje tai gali atlikti vos per tris minutes.