„Volkswagen“ paskelbė, kurie modeliai ateityje, kad ir neilgam, išlaikys vidaus degimo variklius

„Volkswagen“, kaip ir daugelis kitų automobilių gamintojų, ruošiasi elektrinei ateičiai. Kada nors „Volkswagen“ bus tik elektromobilių gamintojas, tačiau artimiausią dešimtmetį vidaus degimo varikliai visiškai neišnyks. Kurie „Volkswagen“ gamos modeliai juos išsaugos?
„Volkswagen ID Vizzion“
„Volkswagen ID Vizzion“ / Volkswagen nuotr.

„Volkswagen“ paskelbė, kad ateityje kompanija virs mobilumo sprendimų tiekėja, teikiančia didžiausią prioritetą programinei įrangai. Tai – didžiulis pokytis kompanijos istorijoje, bet ne staigmena. Elektromobiliai yra labai panašūs vieni į kitus technologiniu požiūriu ir juos labiausiai vienus nuo kitų skiria programinė įranga. Be to, žmonių ryšys su automobiliais keičiasi. Vis daugiau miestų gyventojų automobilių nenori, todėl vis didesnis dėmesys bus skiriamas pavėžėjimo ir automobilių dalijimosi paslaugoms.

„Volkswagen“ vadovas Ralfas Brandstätteris atskleidė, kad „Volkswagen“ dar kurį laiką naudos vidaus degimo variklius. Ir išvardino, kurie modeliai išlaikys tą pažįstamą burzgimą – „Golf“, „Passat“, „T-Roc“ ir „Tiguan“. Tiesa, daugelis jų versijų bus hibridinės, bet vidaus degimo variklio svarba išliks šalia galimybės nuvažiuoti bent 100 km vien baterijų energija.

Ko trūksta toje modelių eilėje? „Polo“ lyg ir laikas virsti elektromobiliu, „Touareg“ vaidmenį perims kitų grupės markių elektriniai visureigiai bei ID.4/ID.5, o minivenus pakeis jau kuriamas elektrinis „ID. Buzz“. Trūksta ir „Arteon“, bet jo atsisakymas buvo numatytas. Tiesa, modeliai nyks po truputį, juos keis elektrinės alternatyvos.

Skaitmeninė „Volkswagen“ markės transformacija per naktį neįvyks. „Volkswagen“ iki 2025 metų investuos 16 milijardų eurų į elektrinį mobilumą, hibridizaciją ir skaitmenizaciją. Pastarasis tikslas reiškia, kad daugiau funkcijų persikels į išmaniuosius telefonus, automobiliai pradės bendrauti tarpusavyje ir su kelių infrastruktūra.

„Volkswagen“ laukia užimtas ir sudėtingas dešimtmetis. Tačiau tokių pokyčių reikia, kad markė išliktų keičiantis visuomenės nusistatymams ir ekologijos standartams. Nors „Golf“, „Passat“, „T-Roc“ ir „Tiguan“ kurį laiką turės vidaus degimo variklius, „Volkswagen“ vadovas pabrėžia, kad jie privalo būti kiek įmanoma efektyvesni. Sportišką charakterį automobiliai gaus per hibridines jėgaines, o ne didesnius, galingesnius variklius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis