Varžybos tarp abiejų kompanijų buvo gana įtemptos. Tiek „Volkswagen“, tiek „General Motors“ prieš šiuos metus užsibrėžė tikslą: į Kiniją įvežti 3 milijonus automobilių. Vokiečiai šį tikslą pasiekė gruodžio 5-ąją, amerikiečiai – savaite vėliau.
Pagal automobilių gamintojų pateikiamus duomenis, po 11 šių metų mėnesių VW lenkė GM apie 70 tūkst. automobilių.
Abu gamintojai planuoja milžiniškas investicijas į daugiausia gyventojų visame pasaulyje turinčią valstybę: gamykloms bei automobilių salonams statyti iki 2018-ųjų VW skirs 18,2 mlrd. eurų (62 mlrd. Lt). Panaši suma geltonosios valstybės žemėje nusės ir iš GM piniginės. Palyginimui, metinis Lietuvos valstybės biudžetas – 25 mlrd. Lt.
„Kinija yra didžiulis kovos laukas, – sakė Klausas Pauras, Šanchajuje įsikūrusios rinkos tyrimų bendrovės „Ipsos“ vadovas autorinkai. – Automobilių gamintojams yra rizika tapti per daug priklausomiems nuo Kinijos. Kol kas viskas yra gerai ir ši rinka auga, tačiau negali prognozuoti, kas bus po kelerių metų.“